Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسیده و صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان در شورای نگهبان درحال بررسی است؛ در این گزارش با فرایند برگزاری انتخابات آشنا می‌شوید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روز گذشته مهلت پنج‌روزه‌‌ی حضور "مسافران در ایستگاه فاطمی" و ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به پایان رسید و این مرحله از انتخابات سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

592 نفر برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشتند که از میان چهره‌های شاخص می‌توان به علی لاریجانی، سید ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمد شریعتمداری، محسن هاشمی‌رفسنجانی، سید عزت‌الله ضرغامی، حسین دهقان، مسعود پزشکیان، رستم قاسمی، عبدالناصر همتی و سعید محمد اشاره کرد.

در ادامه مراحل پیش‌ِرو از فرایند انتخابات ریاست‌جمهوری را می‌خوانید:

** رسیدگی به صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان به‌مدت 5 روز از تاریخ 26 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت

** تمدید مهلت رسیدگی به صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان به‌مدت 5 روز از 31 اردیبهشت الی 4 خرداد

** اعلام نتایج نهایی بررسی‌ها 5 و 6 خردادماه توسط وزارت کشور

** تبلیغات انتخاباتی از 7 الی 26 خرداد به‌مدت 20 روز

** ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در تاریخ 27 خرداد

** أخذ رأی و برگزاری انتخابات در تاریخ 28 خردادماه

حال باید منتظر بود تا چند نفر از ثبت‌نام‌کنندگان تأییدصلاحیت خواهند شد و در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی می‌مانند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای نگهبان ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 شورای نگهبان ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه