Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@18:54:53 GMT

حربه‌های غیرقانونی برای کنار زدن رئیس موفق

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۱۴۴۷

حربه‌های غیرقانونی برای کنار زدن رئیس موفق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ثبت‌نام نامزدهای انتخابـــــات فدراســــیون ژیمناستیک به پایان رسید و حالا کاندیداها در انتظار گذراندن مرحله تأیید صلاحیت‌ها هستند. سخت‌ترین خوان برای رسیدن به صندلی ریاست که گفته می‌شود برای زهرا اینچه‌درگاهی، رئیسی که در تدارک ادامه حضور بر مسند قدرت است، عبور از آن کار چندان ساده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور اینچه‌درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک با حاشیه‌های بسیاری همراه بود، اما خانم رئیس به‌رغم تمام مخالفانی که داشت، توانست عملکرد قابل قبولی از خود بجا بگذارد و حتی ژیمناستیک‌کاران تا پای کسب سهمیه المپیک نیز پیش رفتند، اما به نظر می‌رسد این مسئله برای مخالفانش کافی نیست که برای کنار گذاشتن او از دایره رقابت و قدرت به هر ریسمانی چنگ می‌زنند!

۱۹ تیرماه ۹۶ بود که او بعد از ۱۳ سال (استعفا از نایب‌رئیسی و مسئولیت کمیته پزشکی فدراسیون ژیمناستیک در پی برکناری از مسئولیت انجمن ژیمناستیک بانوان) بار دیگر به فدراسیون ژیمناستیک بازگشت، آن هم با اکثریت آرا (۲۴ رأی مأخوذه)، اما بازگشتی جنجالی که اخراج ۱۷ تن از کارکنان فدراسیون را به دنبال داشت. اگرچه بسیاری بر این باور بودند که این خانه از پای‌بست ویران است و باید با خاک یکسان و از نو بنا نهاده شود برای آبادی، اما بسیاری هم از همان ابتدا در صف منتقدان اینچه‌درگاهی قرار داشتند و شمشیر را برایش از رو بستند. هرچند که به نظر می‌رسید اینچه‌درگاهی که ۱۳ سال قبل از آن توسط همین افراد در ژیمناستیک متهم و برکنار شده بود، نمی‌خواست بار دیگر تجربه تلخ گذشته را تکرار کند. اما این پرونده اتهامات به رئیس فدراسیون ژیمناستیک با کنار گذاشتن کارکنان فدراسیون بسته نشد، چراکه اختلاف‌سلیقه‌ها خیلی زود او را مقابل وزارت ورزش قرار داد و حالا این اختلاف‌ها گویی در راستای ردصلاحیت رئیس فدراسیون پیش می‌رود.

روزنامه جوان نوشته: داستان به چهار سال قبل و حضور هاشمی‌طبا و رمضانیان‌پور در هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک برمی‌گردد و اختلاف‌نظر رمضانیان‌پور با اینچه‌درگاهی به دلیل تفاوت در خط و ربط سیاسی که به دلیل اختلاف‌نظرهای سیاسی وزارت حامی رمضانیان می‌شود و درصدد کنار گذاشتن اینچه‌درگاهی. هرچند که خانم رئیس زیر بار حرف زور نرفت و به‌رغم مشکل‌تراشی‌ها به خصوص در بحث بودجه به کارش ادامه داد و البته خوب هم نتیجه گرفت، اما گفته می‌شود این روزها عده‌ای در تلاشند تا به شکلی غیرقانونی شرایط را برای ردصلاحیت اینچه‌درگاهی فراهم کنند. مسئله پرونده باز دو تن از مدیران و معاونان زیردست اینچه‌درگاهی در سازمان بازرسی است. پرونده‌هایی که به احتمال فراوان با تبرئه متهمان بسته خواهد شد، اما به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند مانع بسته شدن این پرونده‌ها شوند و با استفاه از این مسئله رئیسی را که پیشتر حاضر به دادن استعفا و قبول فشار مخالفان خود نشده بود از میدان به‌در کنند.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ژیمناستیک اینچه درگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان