Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@20:06:33 GMT

رگبار و رعد و برق در ۲۰ استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۱۷۳۹

رگبار و رعد و برق در ۲۰ استان کشور

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۶ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق فارس، جنوب و غرب یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان، کرمان، شمال شرق فارس، غرب یزد، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) نیز در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی روز چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت) بارش پراکنده در برخی نقاط شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و طی روز پنجشنبه (۳۰ اردیبهشت) در برخی نقاط شمال شرق و شمال غرب کشور رخ می‌دهد همچنین در سایر مناطق جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (۲۶، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر افزایش می‌یابد اما مجدد از روز چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت) دمای هوا در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) کمی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) نیز قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی رگبار رگبار و رعد و برق برخی نقاط بعد ازظهر پیش بینی وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان