Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:38:40 GMT

طرحی که باعث کوتاه شدن دوره تحصیل در یک مدرسه علمیه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۱۹۴۸

طرحی که باعث کوتاه شدن دوره تحصیل در یک مدرسه علمیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، (حوزه علمیه مشکات اصفهان) با بهره‌مندی از طرح تحول یافته آموزشی و نظام تعلیم و تربیت و مبتنی بر توجه و اهتمام جدی به قرآن، حدیث و پژوهش در طلبگی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰– ۱۴۰۱ از بین برادران فارغ التحصیل دانشگاهی پذیرش می‌کند.

در این طرح تحول یافته، طلبه از همان ابتدای ورود به حوزه با قرآن و روایت‌خوانی انس می‌گیرد، دوره تحصیل حوزوی کوتاه شده و در ۷ سال از کتب آموزشی همچون بدایه النحو در ادبیات، تحریر الوسیله امام خمینی(ره) در فقه، حلقات شهید صدر در اصول، دروس تمهیدیه آیت الله ایروانی در فقه و همچنین سرفصل های علوم انسانی مانند روان شناسی، جامعه شناسی، مدیریت و اقتصاد با بهره‌مندی از اساتید برجسته اصفهان و قم استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه علمیه امام کاظم(ع) ذیل برنامه تحولی مدارس مشکات در اصفهان از سال ۹۷ شروع به کار کرده و هم اکنون با مدیریت حجت الاسلام دکتر اجتهادی فعالیت می‌کند و محلی است برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که دغدغه کسب معارف الهی با نگاه اقامه دین در صحنه اجتماع را دنبال می کنند و در حد توان به دنبال شکوفایی ظرفیت‌های موجود در اصفهان و یافتن جایگاه شایسته خود در منظومه انقلاب اسلامی است.

حوزه علمیه مشکات اصفهان با سامانه www.howzehmeshkat.ir/fa/emamkazem در خیابان عبدالرزاق، بازارچه نیم‌آورد، مدرسه نیم‌آورد واقع است و علاقه‌مندان به تحصیل در این مدرسه علمیه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیام رسان های بله، ایتا و تلگرام با شناسه esf_meshkat@ و یا با شماره 09133663084 ارتباط برقرار کنند، همچنین برای ثبت نام اولیه باید تا ۳۱ خردادماه سال جاری به سامانه howzehmeshkat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظام آموزشی قرآن اصفهان مدرسه مدرسه علمیه امام کاظم ع مدرسه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم