Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:48:57 GMT

بررسی مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۱۷۶

بررسی مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری از امروز بررسی مصدومیت اخیر سهراب مرادی را آغاز خواهد کرد، همچنان که وضعیت علی هاشمی در حال بررسی دقیق پزشکی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهراب مرادی و علی هاشمی دو وزنه‌برداری بودند که نامشان در لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - گزینشی المپیک قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی همراه با تیم به تاشکند رفت اما به امتیاز مورد نظر نرسید، ولی هاشمی به دلایلی نامشخص با وجودی که تنها به حضور در این رقابت‌ها بدون نیاز به وزنه زدن، احتیاج داشت به ازبکستان نرفت.

بعد از اصلاح قوانین مسابقات گزینشی، هاشمی با وجود عدم حضور در تاشکند و کلمبیا به امتیاز لازم برای سهمیه المپیک رسیده است اما با مصدومیتی مواجه شده که کادرفنی تیم ملی از کمیته پزشکی خواسته وضعیت دقیق او را مورد بررسی قرار دهد.

MRI از زانو و عضله ران علی هاشمی انجام شده و قرار است نظر دکتر رازی نیز در مورد وضعیت او به کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری اعلام شود.

پرونده این وزنه‌بردار همچنین از سوی اعضای کمیته پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.این در حالیست که او تمرینات سبکش را دنبال می‌کند اما برای اینکه مشخص شود امکان انجام تمرین سنگین و پرفشار را دارد بررسی های دقیق صورت می‌گیرد.

 در خصوص سهراب مرادی نیز با توجه به اینکه او صبح امروز (26 اردیبهشت) از کلمبیا به ایران بازگشته، کتفش مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت تا مشخص شود آسیب دیدگی جدیدی اتفاق افتاده است و اینکه این وزنه‌بردار می‌تواند به دوره قهرمانیش ادامه دهد یا خیر؟

وزنه‌برداری گزینشی کلمبیا| انصراف مرادی از رقابت دوضرب؛ پایان رؤیای المپیک برای قهرمان ریو

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری کمیته پزشکی وزنه برداری سهراب مرادی علی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی