Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد ۲۵ هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین خنیفر، اظهار کرد: طی مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (۱) ماده (۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد ۲۵۰۰۰  نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان، از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول، تصریح کرد: در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (۷) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (۹) و (۱۸) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، صادر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی، در پایان بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند