Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@12:26:52 GMT

هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان تخلف است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۰۴

هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان تخلف است

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حصاری صبح یکشنبهخ در حاشیه بازدید از اصناف شهرستان کرج اظهار کرد: هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان در استان البرز تا به امروز، بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری گرفته نشده و انتشار اخبار افزایش قیمت نان صحت ندارد.

وی افزود: پیرو انتشار برخی اخبار در رسانه‌های استان البرز مبنی بر افزایش قیمت نان به اطلاع شهروندان می‌رساند که تا این لحظه هیچ گونه تصمیمی در این رابطه از سوی دستگاه‌های رسمی گرفته نشده است و دامن زدن به شایعات و نقل مطالب غیر واقع، تشویش اذهان عمومی و تنش آفرینی قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: در صورت اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۰، اخبار صحیح از طریق رسانه‌های سازمان صمت و اتاق اصناف مرکز استان البرز به اطلاع شهروندان خواهد رسید، ضمن آنکه نرخ‌های جدید از طریق اتحادیه مربوطه به نانوایی‌های سطح استان ابلاغ خواهد شد.

وی متذکر شد: هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان، تخلف محسوب شده و با افراد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد. شهروندان گرامی نیز می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی و دیگر تخلفات شامل کم فروشی نان، مراتب را از طریق شماره ۱۲۴ یا ۳۲۵۲۸۳۵۱-۹ گزارش دهند.

کد خبر 5213141

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج اتاق اصناف البرز ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان اردبیل شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه افزایش قیمت نان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت گفت: طبق گزارشات واصله متأسفانه مصرف قارچ‌های خود رو و سمی در مناطق مختلف کشور تاکنون منجر به فوت، نارسایی کبدی و بستری شدن تعدادی از هموطنان به خصوص ساکنان و گردشگران در مناطق کوهستانی و مرتعی شده است.

ساجد ادامه داد: با مصرف قارچ‌های سمی علائم مسمومیت ۴ تا ۵ ساعت و گاهی تا ۲۴ ساعت به صورت تهوع، استفراغ، اسهال، شکم درد، بی‌حالی، عطش، سرگیجه و همچنین عوارض روحی مانند توهم، خواب آلودگی، تشنج یا بی‌قراری ظاهر می‌شود.

وی گفت: همشهریان اگر قصد مصرف قارچ دارند بهترین روش استفاده از قارچ‌های پرورشی و بسته بندی شده موجود در سطح بازار است.

کد خبر 6095734

دیگر خبرها

  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات