Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:05:18 GMT

پرسپولیس دوباره خواستار ردیف بودجه دولتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۷۵

پرسپولیس دوباره خواستار ردیف بودجه دولتی شد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید چند تیم صنعتی از ردیف بودجه دولتی استفاده می‌کنند اما پرسپولیس نه.

به "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این تیم در پرداخت حقوق بازیکنانش نیز ناتوان مانده است. از سوی دیگر پرونده گابریل کالدرون به زودی فرا خواهد رسید و همچنین پرسپولیس مشکلی نظیر آنچه فدراسیون در استقراض از شستا داشت را هم، شاید در آینده تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا ابراهیم شکوری با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس گفته است: از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم که نگاه عادلانه به باشگاه‌ها داشته باشند. نمی‌دانیم چرا باشگاه پرسپولیس با 40 میلیون هوادار ردیف بودجه‌ای ندارد اما یکسری از تیم‌ها که به اسم خصوصی هستند از ردیف بودجه دولتی استفاده می‌کنند. در حالی که تاثیرگذاری پرسپولیس با خیل عظیم هوادارانش چندین برابر خیلی از تیم‌ها است. ما می‌بینیم که تیم‌های صنعتی از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند و پیشنهادهای عجیب و غریب حتی به بازیکنان ما می‌دهند و کار ما را سخت می‌کنند. باشگاهی را تحویل گرفتیم که بودجه‌ای نداشت و باید خودش درآمدزایی می‌کرد. این موضوع رقابت نابرابر و ناعادلانه‌ای را در بحث نقل و انتقالات به وجود می‌آورد، ولی سعی می‌کنیم در اولین فرصت قراردادها را تمدید کنیم.

 

وی همچنین با طرح این درخواست افزود: باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه از هیچ ردیف بودجه‌ای استفاده نمی‌کند کار سختی دارد و باید هواداران کمک کنند. هر چه صدا می‌کنیم گوش شنوایی نیست و ردیف بودجه‌ای برای پرسپولیس در نظر گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم نیاز است هواداران کمک کنند چون تامین بودجه سخت است. حق پخش تلویزیونی وجود ندارد‏ بحث کپی رایت، اسپانسر و ترانسفر بازیکن به درستی انجام نمی‌شود و وجود ندارد. در کل دنیا 70-80 درصد درآمد باشگاه از حق پخش است که ما استفاده نمی‌کنیم. از این به بعد هواداران باید کمک کنند چون چند روز دیگر پرونده کالدرون را داریم و شرایط بسیار سخت است.

پرسپولیس تهران ابراهیم شکوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس بودجه دولتی ردیف بودجه بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد

در پی تصمیم ترکیه مبنی بر قطع کامل روابط تجاری با رژیم صهیونیستی، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خواستار قطع روابط کشور‌های مختلف با این رژیم شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیمات اخیر ترکیه در حمایت از فلسطین که در معرض نسل‌کشی وحشتناک قرار دارد، قدردانی می‌کنیم.

جنبش حماس با اشاره به تصمیم آنکارا مبنی بر توقف روابط تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعلام پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی، تاکید کرد: این تصمیمات شجاعانه را بازتاب مواضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن می‌دانیم.

این جنبش از تمامی کشور‌ها و در راس آن کشور‌های اسلامی و عربی خواست تمامی روابط خود را با رژیم نازی و جنایتکار قطع کرده و آن را در عرصه بین‌الملل طرد و منزوی کنند و در تلاش برای بازخواست و محاکمه سران تروریست آن به سبب جنایات هدفمند و سازماندهی شده علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باشند.

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • یوناما خواستار حمایت از خبرنگاران افغانستان شد
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد