Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده تیمی شامل پزشکان متخصص داخلی، اطفال، دستیاران و دندانپزشکان تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهرستان صالح آباد حضور دارند . چهار یونیت ،یک یونیت سیار و کانکس از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشکده علوم پزشکی تربت جام به تیم دندانپزشکی جهادی تحویل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در این میان انجام ختنه در کودکان از سوی پزشک متخصص اطفال انجام و غربالگری توسط پزشکان عمومی و متخصص داخلی نیز انجام شد، همچنین بیماران شناسایی شده توسط رابط شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی و پیگیری لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح بهداشت دندان برای ۳۷ درصد از کودکان خراسان رضوی

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تشکر و قدردانی از حضور پزشکان ادامه داد: مردم روستا‌های مرزی و محروم منطقه قدردان این خدمات رسانی هستند زیرا که این خدمات رسانی دغدغه‌ی بسیاری از افراد نیازمند به خدمات بهداشتی و پزشکی را کم کرده و باری از دوش این خانواده‌ها برداشته شده است.

محمد افکار بیان کرد:از مهمترین اهداف برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص و دندانپزشک تیم زندگی خوب در شهرستان صالح آباد خدمت به مردم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است. اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای از سوی جامعه پزشکی است  زیرا که انجام این امر موجب افزایش امید در جامعه به ویژه مردم محروم منطقه خواهد شد.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت ودرمان اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد