Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@20:34:39 GMT

«سهم من از عاشقی» به چاپ دهم رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۲۰۵

«سهم من از عاشقی» به چاپ دهم رسید

کتاب «سهم من از عاشقی» خاطرات رمضانعلی کاوسی به ایستگاه دهم رسید.

خبرگزاری میزان - کتاب «سهم من از عاشقی» خاطرات خودنوشت جانباز ۷۰ درصد رمضانعلی کاوسی است که با عشقی غیرقابل وصف تک تک کلمات آن را با تنها انگشت سبابۀ دست چپش تایپ کرده است. چرا که بقیۀ انگشتانش توانایی فشردن دکمه‌های صفحه کلید را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اذعان دارد که هنوز هم خودش را رزمنده می‌پندارد، منتها در عرصۀ فرهنگ و خوشحال و شادمان است که توانسته در حد بضاعت خود با پدیدآوردن این اثر ناگفته‌های گذران زندگی یک جانباز قطع نخاع را با هموطنانش به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

رمضانعلی کاووسی در این کتاب با روایتی ساده و مستند، به بازگویی و بیان خاطرات دوران رزم، جانبازی و ایثارگری خود پرداخته است. او که از جانبازان آسیب نخاعی از ناحیه گردن است، تجربیاتش در این خصوص را بیان کرده تا شاید برای دیگر افرادی که دچار این آسیب‌ها هستند نیز مفید باشد.

او در مقدمه این کتاب می‌نویسد: «من خاطراتم را نگاشتم تا دانش مردم کشورم درباره جانبازان به برخورداری از سهمیه دانشگاه و شاید نام یک کوچه یا خیابان خلاصه نشود. می‌نویسم تا آیندگان بدانند برای بعضی از رزمندگان این آب و خاک جنگ در سال ۱۳۶۸ تمام نشد و هنوز ادامه دارد...»

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)