Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر حافظ منافع ایران در مصر طی توئیتی نوشت که خانه‌های ویران شده در غزه از نو ساخته خواهند شد اما هیبت دورغین اسرائیل هیچگاه بازسازی نخواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  دفتر حافظ منافع ایران در قاهره در صفحه توئیتری خود آورد: برج‌ها و خانه‌های ویران شده در غزه دوباره ساخته خواهند اما هیبت دروغین و تخریب شده اسرائیل هیچ‌گاه بازسازی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر حافظ منافع ایران به این توئیت هشتگ‌های  «سست تر از خانه عنکبوت»، «فلسطین مقاومت می کند»، «غزه پیروز خواهد شد»، «غزه انتفاضه خواهد کرد» و «برج الجلا» اضافه کرده است.

150 شهید و 1100 زخمی طی هفت روز حمله صهیونیست‌ها به غزه/ هلاکت 11 صهیونیستتاکتیک رسانه‌های سعودی برای جابجایی «جلاد» و «قربانی» در نبرد غزهحامیان مطبوعات حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان رسانه‌ای غزه را محکوم کردندواکنش کاخ سفید به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان رسانه‌ای غزهرژیم اشغالگر خانه «یحیی السنوار» را هدف قرار داد/ بمباران 5 منزل مسکونی در غزه بدون هشدار قبلی


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر حافظ منافع ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق