Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:58:04 GMT

شکایت دوباره ایران از فدراسیون جهانی جودو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۴۲۶

شکایت دوباره ایران از فدراسیون جهانی جودو

مسوولان فدراسیون جودو بار دیگر قصد دارند در اعتراض به محرومیت ۴ ساله از سوی فدراسیون جهانی جودو، به دادگاه CAS شکایت کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسوولان فدراسیون جودو برای دومین مرتبه قصد دارند بار دیگر شکایتی را علیه فدراسیون جهانی جودو پس از صدور رای ۴ ساله محرومیت ایران از کلیه میادین بین‌المللی در دادگاه CAS مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوولان فدراسیون جودو پس از هماهنگی‌های لازم و جلسات مشترک با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و مشاوره با وکلای مجرب ورزش به این نتیجه رسیدند که در فرصت باقی مانده برای احقاق حق قانونی جودو ایران بازهم در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) علیه این رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو که غیر منطبق با موازین حقوقی است، شکایت کنند.



پیش از این و در پی اقدام فدراسیون جهانی جودو در محرومیت نامحدود جودوی ایران، فدراسیون جودو با پرداخت هزینه‌های مربوطه به دادگاه CAS شکایت کرد و دادگاه با بازگرداندن پرونده به فدراسیون جهانی ضمن مردود دانستن محدودیت نامحدود، خواستار صدور رای با قید زمان آغاز و پایان شد که در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، جودوی ایران را از شهریور ۱۳۹۸ به مدت ۴ سال محروم کرد.

صدور رای محرومیت ۴ ساله جودوی ایران در حالی بود که وکیل پرونده از پیروزی بزرگ برای جودوی ایران خبر داده بود!

جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو فدراسیون جهانی جودو فدراسیون جودو جودوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان