Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز بحث واکسن تاکسیرانان بود اما واکسیناسیون امری ملی است و باید این طرح به صورت ملی پیگیری شود.

وی افزود: درباره خرید واکسن هم وقتی اجازه می‌دهیم بخش خصوصی وارد این موضوع شود، تقاضا زیاد می‌شود لذا قیمت برای کشور بالا می‌رود و موضوع خرید واکسن دچار تردید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا شهرداری نیز با ورود به این بحث دچار بحران می‌شود و بهتر است شهرداری وارد این رویه نشود و با همان روال واکسیناسیون عمومی حرکت کند.

هاشمی در خصوص رد صلاحیت اعضای شورای شهر پنجم نیز ابراز داشت: اگر ما در انتخابات شوراها نگاه حذفی داشته باشیم، تعداد شرکت کنندگان در انتخابات کاهش می‌باید و یکی از روش‌های پرشور کردن انتخابات رقابت سالم است. متأسفانه این رد صلاحیت‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

رئیس شورای شهر افزود: البته در این زمینه اعتراض شد و جای تشکر دارد که بخشی از اعضای شورای شهر مجدداً تأیید صلاحیت شدند.

هاشمی ادامه داد: بنده در تلاشم تا با هیئت مرکزی نظارت وارد مذاکره شویم و بتوانیم باقی افراد شورا را نیز تأیید صلاحیت کنیم. شورای شهر پنجم به ویژه در راستای منویات رهبری مانند موضوع فضای سبز، باغات و شهر فروشی به خوبی عمل کرده است. موضوع شفافیت نیز در شورای شهر به خوبی انجام شد و این درست نیست که به خاطر رقابت‌های سیاسی زحمات اعضای شورا را زیر سوال برده و بدون دلیل آنها را رد کنیم.

وی تصریح کرد: بنده قطعاً موضوع رد صلاحیت‌ها را پیگیری جدی خواهم کرد و تا مقامات بالای هیئت نظارت خواهم رفت و پیگیری می‌کنیم تا ۵ نفر دیگر شورا نیز تأیید صلاحیت شوند.

کد خبر 5213172 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران محسن هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی عید سعید فطر امتحانات نهایی سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست تفاهم نامه واکسن کرونا طرح کنترل چاقی دانش اموزان کوچ سازمان امداد و نجات هلال احمر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد