Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:05:35 GMT

رژیم صهیونیستی به دنبال جبران شکست های پیشین خود بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۵۲۷

رژیم صهیونیستی به دنبال جبران شکست های پیشین خود بود

قنادباشی گفت: آن چه که برای رژیم صهیونیستی حاصل شد مثل دفعات قبل که حمله کردند نیست بلکه منجر به خفت و خواری، سرشکستگی و اثبات ضعف آن ها در منطقه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین تحولات فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر شانس خود را در پیشبرد سیاست های خودش آزمایش کرد این بار هم تاکنون که نگاه می کنیم نشان می دهد که نه تنها به اهدافش دست پیدا نکرد بلکه سبب شد در چندین صحنه نظامی، امنیتی، دفاعی و سیاسی و منطقه ای شکست سنگینی متحمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر قنادباشی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می کند شکست هایی که در جنوب لبنان در جنگ ۳۳ روزه خورد و در جنگ هایی که علیه غزه انجام دادند و منجر به شکست شد را جبران کند و یک پیروزی نسبی را بدست آورد چرا که احساس مقامات رژیم صهیونیستی این است که موقعیت این رژیم در منطقه تثبیت نشده و پیوسته سعی می کنند حالت تهاجمی داشته باشند تا از این طریق ضعف هایشان را بپوشانند و موقعیت شان تثبیت شود اما نه تنها در جنگ نظامی شکست خوردند بلکه در قضیه سیاسی تحت عنوان معامله قرن نیز شکست خوردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت بیت المقدس را با انتقال پایتخت به این شهر، یهودی سازی کند؛ اینجا بود که مردم در مقابل آن ها ایستادند و درگیری ها از بیت المقدس آغاز شد، البته باور نمی‌کردند مردم غزه که در فاصله 100 کیلومتری قرار دارند به کمک مردم بیت المقدس بشتابند لذا آنچه که آن ها دریافت می‌کنند تقاص یک راهبرد و تاکتیک اشتباه است که صهیونیست ها بارها دچار آن شدند.

قنادباشی در ادامه گفت: همه آن چه درباره گنبد آهنین و امنیت می گفتند افشا شد که در پشت پرده تجهیزاتی که از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گرفتند چقدر ضعف و سستی وجود دارد و همه شهرهایشان ناامن شد و در داخل سرزمین‌های فلسطینی هم مردم قیام کردند و یک همنوایی و همدلی بین مردم فلسطین ایجاد شد، یک ماه فرودگاه به طور ناگزیر تعطیل شد و تعطیلی فرودگاه به محاصره هوایی منجر می شود که برای رژیم صهیونیستی کشنده است ضمن این که بحران اجتماعی عمیقی به دلیل حضور مردم در پناهگاه ایجاد شد.

وی در پایان تاکید کرد: آن چه که برای رژیم صهیونیستی حاصل شد مثل دفعات قبل که حمله کردند نیست بلکه منجر به خفت و خواری، سرشکستگی و اثبات ضعف آن ها در منطقه شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است