Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و ششم اردیبهشت، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام برای دیدن خلافی خودرو به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کردم ولی هیچ نوع خلافی  را نشان نمی دهد وعدد صفر رانمایش می دهد پس از پرس وجو متوجه شدم افراد دیگری هم به این مشکل بر خورده اند لطفا علت را پیگیری کنید ممنون

ببخشید می شه پیگیری بفرمایید که چرا مابقی سود سهام عدالت واریز نشد

سلام وقتتون بخیر

می شه لطفا مسئولین ستاد ملی کرونا بپرسید که چرا تمام آزمون ها در اردیبهشت و خرداد ماه تعویق خورده به جز امتحانات نهایی ؟

 اگر شرایط برای کسانی که  ازمون کارشناسی و آزمون های دیگه دارن سخت برای بچه نهم و دوازدهم هم شرایط سخت و امتحانات نهایی هم مثل آزمون تا شرایط مناسب به تعویق بیندازند  تا تبعیضی ببن بچه وجود نداشته باشه

لطفاً ما کارنامه سبزهای آموزش و پرورش ماده ۲۸ سال ۹۹ را دریابید. چشم امید ما جوان‌های فعال و باپشتکار به شماست

با سلام لطفا موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت رو هم پیگیری کنید و چرا افزایش فوق العاده کرونا رو برای نیروهای شرکتی واریز نکردن فرق گذاشتن بین نیروها باعث بی انگیزه شدن همکاران شده و این باعث پایین امدن کیفیت خدمات می شه

سلام من بیش از یک سال پیش برای سواری پژو 206 تیپ2 ثبت نام کردم که در اوایل اردیبهشت ماه سال 1400 تحویل بگیرم در صورتیکه الان بیش از یکسال می گذرد این گروه صنعتی به تعهدات خود عمل نکرده و هنوز مشتریان خودش را سرگردان باقی گذاشته  و هر زمانی تماس می گیریم مدام امروز و فردا می کنند در صورتیکه پارسال مبلغ پیش پرداخت زیادی گرفتند. لطفا پیگیری نمایید.

سلام ، لطفا در خصوص نحوه برخورد ایران خودرو با مشتریان پیش فروش گزارش تهیه نمایید قرار بود دعودت نامه دنا پلاس اول اردیبهشت بیاد ولی هنوز نیومده و منتظر هستند قیمت گران بشه

با سلام خدمت شما

تور خدا پیگیر پاداش پایان خدمت معلمان بشید

الان8 ماه که ما بازنشسته شدیم خبری از پرداخت نیست

پس کی می خواهند این پاداش را پرداخت کنند. ?

رودکی در کرمانشاه توی کوچه هاش کلا چاله اگه میشه پیگیری کنید

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟