Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه با بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدید مأموریت‌های خود به دنبال ایجاد زنجیره تواصی با بهره گیری از بانوان فعال در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در همین راستا پویش و جشنواره‌ای با عنوان «حرف آور» راه اندازی شده که بهانه‌ای برای حضور هدفمند بانوان به ویژه بانوان فرهیخته در بخش فضای مجازی باشد، گفت: در عرصه جنگ نرم با توجه به نقش آفرینی فضای مجازی بتوانیم از ظرفیت بانوان بهره گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در اجرای این پویش به دنبال اعلام نام سازمان نیستیم بلکه آرمان و هدف مهم است، افزود: در ظاهر جشنواره و یا پویش هزینه بر و سختی نیست اما باید بتوانیم بانوان فرهیخته و نخبه استان گیلان را پای کار آورده و زمینه فعالیت بیشتر آنها را در فضای مجازی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره محدودیت موضوع ندارد و بانوان می‌توانند طرح‌ها، ایده‌ها و دغدغه‌ها و دل مشغولی‌های خود را هر زمینه و موضوعی را بیان کنند، اضافه کرد: آثار باید در قالب کلیپ، صوت، پادکست بوده و حداکثر زمان نیز سه دقیقه است.

حجت الاسلام مهدوی بر ضرورت همکاری و هم افزایی همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی فعال بانوان در این زمینه، افزود: جشنواره «حرف آور» فرصتی طلایی غیر مستقیم است که بتوانیم در میدانی که دشمن با جنگ نرم و بهره گیری از فضای مجازی جولان می‌دهد بتوانیم یک حرکت مردمی گفتمان محور شکل دهیم.

وی با بیان اینکه بانوان تا پایان ۳۱ خرداد فرصت دارند تا این پویش و جشنواره شرکت کرده و آثار تولید شده خود را در صفحات اجتماعی بازنشر دهند، تأکید کرد: جشنواره «حرف آور» فرصت زمینه سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن با کمک بانوان است.

کد خبر 5213159

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان زنان فعالیت فرهنگی ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ چالش شایستگی فضای مجازی حرف آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان