Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@10:27:52 GMT

اصلاح الگوی مصرف، ضرورتی که نیازمند توجه است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۸۶۱

اصلاح الگوی مصرف، ضرورتی که نیازمند توجه است

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه  با اشاره به وضعیت بحرانی آب در سطح کشور و استان، اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال آبی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ منابع تامین آب استان کاهش چشمگیری داشته که در برخی از شهرستان سبب خشک شدن سراب محل تامین آب شرب یک شهر و یا چند روستا هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان با تلاش و همت تا حد امکان با تجهیز و نوسازی تجهیزات منابع آبی در صدد هستند مشکل کم آبی را به حداقل برسانند تا مردم کمتر با مشکل مواجه شوند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اصلاح الگوی مصرف را ضرورتی دانست که نیازمند توجه و فرهنگ‌سازی است و ادامه داد: در کنار این اقدامات همکاری عمومی مردم الزامی است، هر کدام از ما برای حفظ و ارزش‌گذاری آب باید حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.
وی ادامه داد: صرفه‌جویی به معنی کم مصرف کنندن نیست، بلکه به معنای درست مصرف کردن و استفاده بهینه از آب است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آب و فاضلاب کرمانشاه الگوی مصرف منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان