Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:06:25 GMT

بازگشت دوباره سپاهانی‌های سابق به نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۸۸۵

بازگشت دوباره سپاهانی‌های سابق به نقش جهان

حسن جعفری و مهدی کیانی دو بازیکن مهم سپاهان طی سال های اخیر بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، جعفری در ابتدای لیگ هفدهم و با تصمیم زلاتکو کرانچار فقید از پدیده به تیمی که در آن رشد کرده بازگشت و در طول مسابقات مدافع راست ثابت طلایی پوشان بود ولی در لیگ هجدهم با آمدن محمد ایران پوریان جایگاه اصلی خود را از دست داد و تصمیم به جدایی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور در تیم های نساجی مازندران و پدیده، حالا در نیم فصل دوم لیگ بیستم نوبت به مس رفسنجان رسیده و محمد ربیعی با حضور این بازیکن پست دفاع راست خود را ترمیم کرده است.


مهدی کیانی یکی دیگر از بازیکنان کلیدی سپاهان طی فصل های هجدهم و نوزدهم بوده است. او که یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت طلایی پوشان بود، نمایش های خوبی در دوران حضورش در سپاهان داشت و در نهایت با دلخوری از این تیم جدا شد و حتی تصمیم گرفت در دیدار جام حذفی در مراسم تقدیری که برایش در نقش جهان ترتیب داده شده بود، شرکت نکند.

 

 


علاوه بر این دو علیرضا نقی زاده هم به اصفهان بازگشته؛ بازیکنی که البته خیلی خوش شانس نبود و نتوانست برای سپاهان بازی کند و مصدومیت به او امان نداد.


این سه بازیکن حالا امروز بار دیگر فرصت بازی در نقش جهان را پیدا خواهند کرد؛ البته کیانی یکبار دیگر این کار را انجام داده و در دیدار جام حذفی موفق به گلزنی هم شد و حالا این شانس برای دو بازیکن دیگر نیز فراهم است تا توانایی هایشان را مقابل تیم سابق به رخ بکشند.

 

 

دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر امروز از ساعت 19:20 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود و شاگردان محرم نویدکیا برای بازگشت به صدر جدول مقابل تیم محمد ربیعی صف آرایی خواهند کرد. البته در سوی دیگر هم تیم نارنجی پوش به دنبال جبران ناکامی چند هفته اخیر است.

مهدی کیانی حسن جعفری مس رفسنجان شهر خودرو فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی کیانی حسن جعفری مس رفسنجان شهر خودرو فولادمبارکه سپاهان نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز