Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ساده‌انگاری کرونا تهدیدی برای افزایش شیوع این ویروس ناخوانده است و اگرچه روند کاهشی ویروس کرونا در استان در وضعیت باثباتی قرار گرفته اما هرگونه ساده‌انگاری از سوی مردم و مسئولان خطر جدی را به دنبال خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مرگ روزانه تعداد زیادی از نزدیکان و بستگان هم‌وطنان به علت مبتلا به کرونا داغی فراموش نشدنی بود که شاید بر اثر بی‌احتیاطی و ساده انگاری اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده‌انگاری کرونا تهدیدی برای افزایش شیوع این ویروس ناخوانده است، اگرچه روند کاهشی ویروس کرونا در استان در وضعیت باثباتی قرار گرفته اما هرگونه ساده‌انگاری از سوی مردم و مسئولان خطر جدی را به دنبال خواهد داشت.

با نزدیک شدن به فصل تابستان مردم علاقه دارند از هوای سرد و ملایم بیرون استفاده کنند و سال گذشته آرزو می کردیم گرمای هوا بتواند ویروس را از پای درآورد تا شاید بتوان در تابستان از دست این ویروس نفس راحتی کشید اما انگار با گرم شدن هوای دل این ویروس منحوس‌تر گرم‌تر شد و جایش را محکم‌تر از گذشته کرد.

با ورود به سال جدید موج جدیدی از کرونا وارد استان شد که برخی هم استانی‌ها سیاه‌ترین روزهای مرگ کرونایی را تجربه کرده و داغدار شدند بنابراین اگر مردم این بیماری را جدی می‌گرفتند و از دید و بازدیدهای عید دوری می‌کردند شاید چنین پیامدهای دردناکی را به دنبال نداشت.

امتحانات نهایی مقاطع نهم و دوازهم زیر ذره‌بین ستاد کرونا / خانواده‌ها و دانش‌آموزان کرمانی نگران نباشند‌موارد فوتی موج چهارم کرونا در چهارمحال و بختیاری نسبت به قبل کاهش داشته استناپایداری وضعیت کرونایی گیلان/ شمار بیماران بدحال رو به افزایش است

در حال حاضر کرونا شیب سرپایینی و تعداد مبتلایان به کرونا روند کاهشی دارد، اما متاسفانه همچنان با قدرت هر چه تمام‌تر باعث مرگ هم‌استانی‌ها می‌شود.

طی شبانه‌روز گذشته 17 بیمار شامل 6 تن در ارومیه، یک تن در تکاب، چهار نفر در خوی، دو تن در سلماس، دونفر در ماکو و دو نفر در نقده به دلیل ابتلای قطعی به کروناجان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار و  440 نفر رسید.

با به صدا درآمدن موج چهارم کرونا هشدارهای مسئولان بهداشتی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالا رفته و با اعمال محدودیت‌های کرونایی تا حدودی توانستند جوی پایدار در استان ایجاد کنند بنابراین مردم نیز باید از تجمعات دوری کرده و حدالامکان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

طی شبانه روز گذشته، 353 تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا و 156 تن از آنان در مراکز درمانی بستری شدند و با بستری شدن این تعدادبیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و 145 نفر رسید.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساده انگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • چهلمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری
  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است