Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@09:00:09 GMT

بهره مندی دو هزار و 37 مددجو از اشتراک رایگان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۰۶۰

بهره مندی دو هزار و 37 مددجو از اشتراک رایگان

به گزارش جام جم انلاین قزوین؛ محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که یکی از خدمات به مددجویان بهره مندی آنها از انشعاب رایگان است که براساس مصوبه مجلس اجرا می شود.

وی ادامه داد: براین اساس پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز و پروانه شهرداری برای یک مرتبه برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در راستای ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان طی سال گذشته دو هزار و 37 مددجو براساس مصوبه مجلس از اشتراک آب، برق، گاز، رایگان بهره مند شدند.

وی افزود: براین اساس 389 مددجو از اشتراک رایگان آب بهره مند شدند که هزینه آن بیش از 12 میلیارد و 950 میلیون تومان بوده و هزینه اشتراک فاضلاب 124 نفر از مددجویان نیز بیش از 39 میلیون تومان بوده است.

صیادی عنوان کرد: 30 مددجو نیز از 438 میلیون تومان اشتراک برق، هزار و 11 مددجو از 224 میلیون تومان اشتراک گاز و 125 نفر از بیش از 51 میلیون تومان هزینه پروانه و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع این دو هزار و 37 مددجو از بیش از 13 میلیارد و 702 میلیون تومان هزینه اشتراک و انشعاب معاف شدند که امیدواریم با ارائه این خدمات بستر ارتقای زندگی شایسته برای آنها فراهم شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: بالاترین تعداد انشعاب واگذار شده به ترتیب در الموت شرقی و الوند با 452 و 412 فقره و کمترین تعداد در شال و آبگرم با 9 و 10 فقره بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیازمندان مددجویان انشعاب رایگان میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز