Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@23:47:01 GMT

انتقام از همسر سابق در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۶۳۲

انتقام از همسر سابق در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم است.

سرهنگ «علی جمالی» اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند خانم و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر شخصی وی در بین اقوام، باعث هتک حیثیت وی شده است.

وی گفت: پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل ایجاد مزاحمت که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام غیراخلاقی و به دور از منزلت اجتماعی را انتقام‌جویی اعلام کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

جمالی ادامه داد: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم تلقی می‌شود و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

لینک کوتاه: asriran.com/003I3x

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بعد از به شهادت رساندن دست کم ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر - صهیونیست‌ها سراغ آخرین پناهگاهِ یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از اهالی غزه در رفح رفتند.

به گفته یونیسف ۶۰۰ هزار کودک در رفح سرگردان مانده اند. حملات زمینی و هوایی صهیونیست‌ها به رفح، ده‌ها شهید بر جا گذاشته که شماری از آنها کودکان هستند.

مقامات سازمان ملل اعلام کردند صهیونیست‌ها مانع از ورود آنها و پزشکان به رفح شده اند و از سوی دیگر انروا با اشاره به بستن مسیر ورود محموله‌های اقلام حیاتی به غزه، این اقدام را بستن شریان حیاتی این باریکه توصیف کرد. حماس که دیروز از پذیرش توافق آتش بس خبر داده بود، تهاجم نظامی صهیونیست‌ها را با هدف خنثی کردن مذاکرات آتش بس ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان