Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:11:13 GMT

تعویق زمان برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۶۵۷

تعویق زمان برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار ویروس کرونا و تصمیم ستاد مبارزه با این بیماری، بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار نخواهد شد.

بر این اساس و مطابق اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون‌های نیمه اول امسال، بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه یکم مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تعویق برگزاری این آزمون با شیوع گسترده کرونا در کشور، بازه زمانی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ نیز از ۵ تا ۷ خردادماه به ششم تا هشتم مردادماه تغییر یافته است.

کد خبر 5213232 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد علمی ویروس کرونا کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه های علوم پزشکی واکسیناسیون دانشگاه تهران دانشجویان دوره دکتری دانشگاه های ایران منصور غلامی آزمون کارشناسی ارشد شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد