Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا، تارنمای سازمان ملل خبر داد که تد چالیبان مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای یونیسف در بیانیه‌ای با اشاره به آمار رو به افزایش شهدای کودک و خردسال حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری نوشت که تمامی طرفها باید خشونت را متوقف کنند.

وی افزود: با افزایش خشونت نمی‌توان زمینه‌های شکل‌گیری خشونت کنونی را از میان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته چالیبان، از پنج روز پیش که درگیری‌ها آغاز شده تاکنون دستکم ۴۰ کودک فلسطینی ۶ ماهه تا ۱۷ ساله در غزه کشته‌شده‌اند.

چالیبان نوشت: میزان خشونت وسیع است و کودکان متحمل بیشترین آسیب از تشدید درگیری‌ها می‌شوند. تمامی طرف‌ها متعهدند که از جان غیرنظامیان و به‌خصوص کودکان محافظت کرده و دسترسی به کمک‌های بشردوستانه را تسهیل کنند.

به گفته این مقام سازمان ملل، در درگیری‌های اخیر تاکنون یک هزار نفر از اهالی غزه از جمله تعداد زیادی از کودکان مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم است.

وزارت بهداشت فلسطین امروز خبر از افزایش تعداد شهدای غزه به ۱۷۴ نفر از جمله ۴۷ کودک و ۲۹ زن داد و افزود که از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی تاکنون (طی هفت روز اخیر) ۱۲۰۰ نفر از فلسطینیان ساکن غزه نیز مجروح شده‌اند.

در حالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از دیشب حملات گسترده و وحشیانه‌ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

حملات توپخانه‌ای و بمباران هوایی دیشب رژیم صهیونیستی علیه بیش از ۵۰ نقطه باریکه غزه موجب شهادت ۱۳ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که بیش از ۲۰۰ جنگنده در حملات دیشب که منجر به شهادت هفت عضو یک خانواده فلسطینی در مرکز غزه شد، شرکت داشتند.

برچسب‌ها یونیسف نوار غزه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یونیسف نوار غزه رژیم صهیونیستی یونیسف نوار غزه رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند