Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان گفت: کشورهایی که در المپیک حضور دارند، سبک و سیاق بازی متفاوتی دارند، تیم ملی کشور ما هم باید در المپیک متفاوت با رقابت‌های آسیایی بازی کند.

به گزارش برنا، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در خصوص آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های پنجره سوم کاپ آسیایی ۲۰۲۱ اظهار داشت: باتوجه به اینکه بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات پنجره سوم کاپ آسیایی را پیش رو داریم، سعی ما بر این است تا جایی که امکان دارد از ظرفیت‌های بسکتبال ایران استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که به اردو تیم ملی دعوت نشدند، بازیکنان بسیار خوب و قابل احترامی هستند اما باتوجه به معیارهای کادر فنی برای انتخاب بازیکنان و باتوجه به محدودیت‌های که برای برگزاری اردوها وجود دارد، نفرات دعوت‌شده، بازیکنان مورد نظر کادر فنی بودند.

شاهین‌طبع افزود: اگر بازیکنان جوانی هم انتخاب می‌شوند، تیم ملی احتیاج دارد که این بازیکنان بسکتبال را کاملا بفهمند تا بتواند به تیم ملی کمک کنند. شاید تیم ملی ما جای پرورش بازیکنان جوان نباشد. بیشتر سعی ما این است که بتوانیم در حد امکان و تا جایی که کیفیت تیم ملی حفظ شود، از بازیکنان جوان استفاده کنیم. پرورش بازیکنان جوان یک فرایند دیگری دارد و یکسری مراحل دیگری باید پیگیری شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان در پایان عنوان کرد: همه تیم‌ها در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیایی بسیار قوی حاضر خواهند شد. سبک‌ بازی که در این رویداد پیش رو داریم، مانند سبک بازی رقابت‌های پنجره اول و دوم است. سبک بازی در مسابقات انتخابی کاپ آسیا متفاوت با مسابقات المپیک و یا بازی‌های تدارکاتی پیش از المپیک خواهد بود. کشورهایی که در المپیک حضور دارند، مانند کشورهای اروپایی، آمریکا و آمریکای جنوبی سبک و سیاق بازی متفاوتی دارند. فکر می‌کنم تیم ملی کشور ما هم در المپیک باید متفاوت با رقابت‌های آسیایی بازی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی المپیک ایران تیم ملی بسکتبال مردان آسیا بازی بسکتبال کاپ آسیایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول