Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور، پس از سه فصل حضور در جمع سرخپوشان تبریزی به روزهای پایانی حضورشان در تبریز رسیده‌اند و احتمالاً تا چند روز دیگر قرارداد این بازیکنان با تراکتور به صورت رسمی فسخ خواهد شد هر چند قرارداد این دو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

ماجرای قهر شجاعی و دژاگه موضوعی است که هنوز دلیل آن از سوی باشگاه تراکتور اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که اختلاف کاپیتان‌های تراکتور با خطیبی که پیش از مسابقات آسیایی شروع شده و گفته می‌شد سرمربی تراکتور علاقه‌ای به استفاده از این دو بازیکن ندارد؛ در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات به اوج خود رسیده و دلیل قهر شجاعی و دژاگه نیز همین موضوع است.

شجاعی که پیش از حضور خطیبی مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده داشت، در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها ۵۷ دقیقه فرصت بازی مقابل نیروی هوایی عراق (دیدار سوم مرحله گروهی) به دست آورد. شنیده می‌شود در جریان این دیدار اعتراض شدید خطیبی به از دست رفتن یک توپ توسط شجاعی، باعث درگیری لفظی نسبتا تند بین دو طرف شد و پس از آن دیدار هم خطیبی دیگر از شجاعی در ترکیب تیمش استفاده نکرد.

پس از بازگشت تراکتور به ایران، اشکان دژاگه در حمایت از شجاعی حاضر به بازگشت به تبریز نشد. قرار بود این دو بازیکن هفته گذشته برای جلسه با زنوزی راهی کشور ترکیه شوند که این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و با تصمیم مالک باشگاه تراکتور، قرار است کاپیتان‌های این تیم در هفته جاری جلسه‌ای برای فسخ قرارداد با حسن آذرنیا (مدیر تراکتور) برگزار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه تراکتور اشکان دژاگه تراکتور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی به صورت سرزده در منزل یکی از خانواده‌های کم‌برخوردار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اردبیل حضور یافت و ضمن دلجویی و حمایت‌ معیشتی و قضایی، زمینه بازگشت دوباره سرپرست خانوار به جمع خانواده‌اش را فراهم کرد.
این زندانی جرایم غیرعمد و مالی که از چندین ماه پیش در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود، همزمان با حضور دادستان اردبیل و همراهان در منزلش و دستور واریز مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه به منظور پرداخت بدهی‌اش آزاد شد.
آفاقی و همراهان همچنین در جریان دیدار با خانواده این مددجوی زندانی چند قلم لوازم منزل، بسته کمک معیشتی، هدیه نقدی (یک فقره کارت بانکی)، بسته‌های نوشت‌افزار و اقلام فرهنگی در قالب کمک‌های مومنانه اهدا کردند.
دیدار دادستان اردبیل با خانواده‌های زندانیان کم‌برخوردار به‌صورت هفتگی انجام می‌شود و در جریان آن با همکاری نیکوکاران نیک‌اندیش و سایر نهادهای حمایتی و دولتی در صورت نیاز نسبت به ارایه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای یا بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان نیز مسائلی مانند ایجاد اشتغال خانگی برای آنها اقدام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد