Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در شورای اداری استان، افزود: 99 سال سختی به لحاظ اعتبارات و شرایط اقتصادی و موضوع کرونا بود که همه را دچار مشکل و سختی کرد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصادی نامگذاری شده است، افزود: سال گذشته همه به ویژه مسوولان حوزه های اقتصادی و فرمانداران با همکاری دادستانی و دستگاه قضایی تلاش کردند که موانع برای جهش اقتصادی در سطح استان برداشته شود و اقدامات خوبی به رغم شرایط سخت اقتصادی در حوزه کشاروزی، صنعتی و زیربنایی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: با توجه به شعار سال همه باید تلاش کنیم در حوزه های مرتبط با شعار سال قدم برداریم و برنامه ریزی جامعی برای تحقق شعار سال داشته باسیم.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: در این شرایط تحریم اقتصادی که سرمایه گذاران به عنوان سربازان و افسران جنگ اقتصادی برای اشتغال و تولید قدم بر می دارند همه یک تکلیف شرعی و اجتماعی برای حمایت از آنها داریم.

وی گفت: باید همه ظرفیت ها را بسیج کنیم تا از فرصت سرمایه گذاری برای ارتقای شاخص اقتصادی در استان و بستر سازی برای اشتغال که از دغدغه های مهم کشور است استفاده کنیم و قزوین را به عنوان یک استان شاخص در امر اقتصادی، مانع زدایی و فراهم کردن فرصت سرمایه گذاری معرفی کنیم.

جمالی پور گفت: اگر همه در کنار همدیگر قرار بگیریم و درک مناسبی از شرایط داشته باشیم همراهی خواهیم کرد تا امسال از همه فرصت ها برای رشد و توسعه اقتصادی استان بهره گرفته شود.

وی با اشاره به فرایند انتخابات در استان قزوین، گفت:  در آستانه انتخابات، همدلی و همزبانی که مهمترین مولفه ارتقای امنیت و خدمت شایسته به مردم است را باید در سطح جامعه جاری و ساری کنیم.

جمالی پور ادامه داد: هم اینک مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراها به اتمام رسیده و ثبت نام ریاست جمهوی هم به پایان رسیده است و از امروز وظیفه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ها آغاز می شود.

استاندار قزوین گفت: ما به عنوان کارگزاران انتخابات یک وظیفه داریم و آن هم اعتماد و اطمینان سازی برای مردم است و مجموعه گروه های سیاسی و احزاب نیز وظیفه ایجاد شور و نشاط در جامعه برای برگزاری انتخابات را دارند.

وی افزود: هیات های اجرایی و نظارت استان قزوین نشان دادند در بررسی صلاحیت ها بدون نگرش سیاسی وظیفه خود را انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مسوول گفت: رسالت هیات های اجرایی و فرمانداران، بی طرفی در بررسی صلاحیت ها و رعایت حق مردم است و مبادا در این مسیر نگاه و منافع گروهی و جریانی غلبه کند.

وی افزود: اگرچه تایید صلاحیت ها به بهترین نحو صورت گرفت ولی هیات های نظارت و اجرایی می توانستند بهتر عمل کنند تا شرایط بهتری فراهم شود و الان باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: همه دستگاه ها مکلف هستند برای برگزاری انتخابات به فرمانداری ها و بخشداری ها کمک کنند و امکانات خود را با رعایت قانون در اختیار آنها قرار دهند تا انتخابات در کمال صحت  و سلامت برگزار شود.

وی گفت: مدیران دولتی حق ندارند وارد فرایند انتخابات له یا علیه کاندیدی شوند و امکانات دستگاه های دولتی را در این مسیر برخلاف قانون به کار گیرند که با آنان برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استانداری قزوین اخبار کنکور جمالی پور صلاحیت ها شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند