Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از مرحله دوم مقدماتی کشوری رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد و در مجموع دو تیم این دانشگاه به مرحله سوم مقدماتی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز از مرحله دوم مقدماتی کشوری رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد کرمانشاه با رقابت همزمان سه تیم دانشجویی همراه بود که دو تیم از این واحد دانشگاهی در بخش فرهنگی با موضوع «دینداری بعد از انقلاب روند افزایشی داشته است» همدیگر را در محک چالش سنجیدند و تیم دیگر از واحد دانشگاهی کرمانشاه در بخش اجتماعی با موضوع «فیلترینگ فضای مجازی ناقض حقوق و آزادی‌های اجتماعی است» به ارزیابی و سنجش تیمی از دانشگاه آزاد یزد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو تیم از دانشگاه آزاد کرمانشاه به عنوان رقیب در بخش اجتماعی و تیم «فردآگاه» از این واحد دانشگاهی در رقابت با تیم «گل نرگس» از دانشگاه آزاد یزد در بخش فرهنگی همدیگر را در ترازوی استدلال و سنجش ارزیابی کردند.


در این مرحله تیم «پویندگان اندیشه‌ورز به سرپرستی مرتضی کلهری به عنوان منتقد» و تیم «فردا در پرتو افکار خوب به سرپرستی اکرم محمدی بی‌ابری به عنوان موافق» هر دو از دانشگاه آزاد کرمانشاه رقابت تنگاتنگی با موضوع «دینداری بعد از انقلاب روند افزایشی داشته است» داشتند و تیم «فردآگاه به سرپرستی کبری اویس به عنوان موافق» از دانشگاه آزاد کرمانشاه و تیم «گل نرگس به سرپرستی مهناز یاوری از یزد به عنوان منتقد» نیز موضوع «فیلترینگ فضای مجازی ناقض حقوق و آزادی‌های اجتماعی است» را مورد ارزیابی قرار دادند.


سیدمهدی صفوی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در مورد نتیجه این رقابت‌ها گفت: گروه‌های موافق و منتقد درباره موضوع مورد رقابت به بحث و تبادل‌نظر پرداخته و در نهایت مباحث مطرح شده و استدلال‌های ارائه شده با حضور کارشناسان و متخصصان این رشته مورد داوری قرار گرفت.


صفوی اظهار کرد: تیم «پویندگان اندیشه‌ورز کرمانشاه به سرپرستی مرتضی کلهر به عنوان منتقد» با امتیاز ۱۴/۹۳ و تیم «فردا در پرتو افکار خوب کرمانشاه به سرپرستی اکرم محمدی به عنوان موافق» با امتیاز ۱۲/۶۶ با هم رقابت کردند که تیم پویندگان اندیشه‌ورز کرمانشاه برنده شد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه بیان کرد: تیم «فرد آگاه کرمانشاه به سرپرستی کبری اویس به عنوان موافق با امتیاز ۱۵/۴» و تیم «گل نرگس به سرپرستی مهناز یاوری از یزد به عنوان منتقد با امتیاز ۱۴/۲۰» با هم رقابت کردند که تیم فرد آگاه کرمانشاه برنده شد.


وی اظهار کرد: با این نتایج از مجموع چهار تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه دو تیم به مرحله سوم مقدماتی راه یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه کرسی آزاد اندیشی مسابقات دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه دانشگاه آزاد عنوان منتقد عنوان موافق دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نوبت اول، با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی در دو نوبت صبح پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در چهار حوزه امتحانی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

پژمان فاضلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرکرد با اعلام این خبر گفت: روز پنج شنبه حدود ۱۰۰۰ داوطلب دختر و پسر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و روز جمعه ۱۳۰۰ داوطلب دختر در گروه آزمایشی علوم تجربی با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی افزود: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی اظهارکرد: داوطلبان گروه زبان و هنر و علوم انسانی هم در دانشگاه دولتی شهرکرد به مدت دو روز و در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی بیان کرد: در آزمون سراسری امسال در گروه ریاضی تعداد داوطبان دختر نسبت به داوطلبان پسر افزایش پیدا کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد با اشاره به اینکه داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند تصریح کرد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر: 1228461 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری