Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:43:52 GMT

اتلتیکو یا رئال؟ یک قدم تا تاریخ‌سازی بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۸۰۷

بازی های حساس امشب اتلتیکو و رئال در هفته 37 لالیگا و نیز فینال لیگ قهرمانان فوتبال زنان بین بارسا و چلسی روی جلد نشریات ورزشی معتبر اسپانیا رفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب از هفته 37 لالیگا سه بازی بسیار حساس برگزار خواهد شد. تمامی بازی های این هفته همزمان است و باید دید اتلتیکو، رئال و بارسا چه نتایجی کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو صدرنشین لالیگا که دو امتیاز بیشتر از رئال دارد، میزبان اوساسوناست و رئال هم باید در زمین بیلبائو به میدان برود. بارسا هم در نوکمپ میزبان سلتاست و با توجه به فاصله 4 امتیازی با صدر، شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.

رئال اگر امشب امتیاز از دست بدهد و اتلتیکو بازی خود را پیروز شود، قهرمانی به روخی بلانکو می رسد.

امشب همچنین بارسا و چلسی در فینال لیگ قهرمانان زنان و در شهر گوته بورگ سوئد به مصاف هم خواهند رفت و بارسا می تواند با کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها، تاریخ‌سازی کند. اتفاقی که تیتر یک اسپورت و موندودپورتیوو شده است.

 

 

مارکا: اولین مچ بال(اصطلاح رایج در ورزش تنیس که تنها به یک امتیاز برای پیروزی در بازی نیاز است)

 

 

 

 

آاس: فقط یکی میتونه جام رو ببره

 

 

 

 

موندودپورتیوو: به سوی تاریخ‌سازی

 

 

 

 

اسپورت: قرار با تاریخ

 

 

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!