Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:40:21 GMT

اخراج فلوریان کوفلت از وردربرمن؛ توماس شاف مربی موقت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۹۰۲

باشگاه وردربرمن اعلام کرد مربی خود را برکنار کرده است و توماس شاف به عنوان مربی موقت در دیدار آخر تیم فعالیت خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه وردربرمن، فلوریان کوفلت، سرمربی این باشگاه در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات از سمت خود برکنار شد و توماس شاف،اسطوره باشگاه وردربرمن در دیداری پایانی فصل این تیم را هدایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوفلت به مدت 4 سال هدایت باشگاه آلمانی را بر عهده داشت و در حالی که برمن برای بقا در بوندس لیگا تلاش می کرد، از هدایت باشگاه برکنار شد. برمن در حال حاضر در رده شانزدهم جدول است که در صورت باقی ماندن در این رده به مسابقه پلی آف خواهد رفت. این تیم بعد از شکست در دیدار این هفته خود مقابل آگزبورگ تنها یک امتیاز بیشتر از کلن دارند که در منطقه سقوط به سر می برد. برمن هفته آینده دیداری سخت مقابل مونشن گلادباخ خواهد داشت.

فرانک باومن، مدیر ورزشی باشگاه در مورد اخراج کوفلت گفت:

متاسفانه بعد از بازی مقابل آگزبورگ دیگر نمی توانستیم قبول کنیم که می توانیم با فلوریان کوفلت در لیگ باقی بمانیم.

وردربرمن در هشت بازی از 9 دیدار اخیرش شکست خورده بود و بهای این اتفاق را سرمربی تیم داد. توماس شاف که از سال 1999 تا 2013 هدایت باشگاه را بر عهده داشت و اسطوره وردربرمن محسوب می شود، ماموریتی سخت مقابل گلادباخ خواهد داشت. کلن در هفته آخر مقابل شالکه قرار می گیرد که سقوطش از چند هفته پیش قطعی شده و انگیزه چندانی ندارد. ضمن این که برمن نیز تنها یک امتیاز از بیلفد رده پانزدهمی کمتر دارد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! آذری جهرمی: آقا فرهاد، گل هایت در تیم ملی را فراموش نمی کنیم! مجیدی مذاکره می کند، باشگاه قرارداد می بندد غیر رسمی؛ جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در پایان فصل 21-2020 عملکرد ضعیف داور یوونتوس - اینتر؛ اخراج بنتانکور و پنالتی کوادرادو باید بازبینی می شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس شاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش

پرسپولیس بار دیگر یک اخراجی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس که در کورس قهرمانی با استقلال قرار دارد، برای دومین هفته پیاپی شاهد اخراج یکی از بازیکنان کلیدی و محوری خود بود.

بعد از اخراج کاپیتان امید عالیشاه در ۱۵ دقیقه پایانی بازی حساس با سپاهان، امروز در هفته بیست و ششم هم پرسپولیسی‌ها در قائمشهر یک کارت قرمز را تجربه کردند و این مرتبه نوبت سروش رفیعی بود تا توسط بنیادی‌فر داور مسابقه اخراج شود‌.

سروش رفیعی در حالی که یک کارت زرد داشت، با خطای بی مورد کنار خط روی بازیکن نساجی، کارت دوم را هم دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

به این ترتیب پرسپولیس سروش رفیعی هافبک طراح و تکنیکی خود را در بازی مقابل هوادار تهران در اختیار نخواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید