Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:17:49 GMT

هزینه ۲۰ میلیارد ریال زکات برای محرومان دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۹۸۶

هزینه ۲۰ میلیارد ریال زکات برای محرومان دلیجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در شهرستان دلیجان ۲۰ میلیارد ریال زکات جمع آوری در بخش کمک به محرومان در زمینه‌های معیشتی، درمان و جهیزیه هزینه می‌شود.

جلسه ستاد زکات شهرستان دلیجان در روستای راوه این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ودیگراعضای این ستاد برگزار و در این جلسه مشکلات روستای راوه مورد بحث وتبادل نظر قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا قاسمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان در حاشیه این جلسه گفت: امسال بیش از۲میلیارد تومان زکات در این شهرستان درقالب زکات واجب و مستحبی برای کمک به معیشت محرومان جمع‌آوری شد.

قاسمی افزود: زکات جمع‌آوری شده در بخش کمک به محرومان در زمینه‌های معیشتی، درمان و جهیزیه هزینه می‌شود.

امام جمعه دلیجان و ریبس شورای زکات شهرستان هم با اشاره به اهمیت زکات گفت: زکات از واجبات مالی و عبادی است و اگر این تکلیف به موقع پرداخت شود مشکلات اقتصادی موجود در شهرستان قابل جبران است.

براتی زاده فرماندار دلیجان هم با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام گرفته در روستای راوه از احداث جمله سالن ورزشی، کتابخانه و اجرای طرح هادی در زمینه پیگیری حل مشکلات این روستا قول مساعد داد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع آوری زکات شهرستان دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی