Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل و بعد از انتخابات باید در گفتار و رفتار خود با مردم صداقت داشته باشند، در غیر این صورت مردم این افراد را از خود طرد کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دیگر هیچ نقش و جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاندیداهای حضور در شوراها باید از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی و رسانه برای شفافیت و ارائه اطلاعات صحیح و درست از خود استفاده کنند، ابراز داشت: رسانه‌ها نقشی مؤثر و بی بدیل در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل شفاف سازی توسط داوطلبان را باعث دلگرمی مردم نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و صحیح دانست و تصریح کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب اصلح یکی از نتایج شفاف سازی است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین خیانت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند افرادی را که انتخاب می‌کنند در راستای خدمت به آنها سعی و تلاش می‌کنند که این موضوع باعث دلگرمی آنها به نظام می‌شود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه صداقت در شفافیت باید مورد توجه داوطلبان برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار بگیرد، بیان داشت: کسی که بخواهد با ارائه اطلاعات نادرست به بهانه شفافیت باعث تصمیم گیری اشتباه مردم در انتخاب شود، محکوم به رد صلاحیت برای حضور در کارزار انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگویی داوطلبان یک مطالبه عمومی مردم از آنهاست، افزود: البته شفافیت و ارائه اطلاعات حقیقی توسط یک کاندیدا نباید دستمایه تخریب از طرف رقبا بر علیه او باشد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو یک پشتوانه محکم و پایدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فعالیت تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در کشور باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باشد.

کد خبر 5213080

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات شوراي شهر سید جواد ساداتی نژاد رسانه دیجیتال چالش شایستگی انتخابات 1400 ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها چالش شایستگی شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ شهر و روستا شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند