Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:50:21 GMT

کارشناس رسانه ای روس: اسرائیل چهره واقعی خود را برملا کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۳۴۵

کارشناس رسانه ای روس: اسرائیل چهره واقعی خود را برملا کرد

قربانف روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مقر رسانه ها در نوار غزه اظهار داشت: این اقدام ضدبشری یک بار دیگر چهره واقعی اسراییل را برای جهانیان نمایان کرد.  

کارشناس روس افزود: که رژیم صهیونیستی با حمله به ساختمان مقر رسانه ها در غزه در تلاش است تا جنایات ضدبشری خود را از انظار جهانیان پنهان سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جنگ دوم جهانی تاکنون موردی نبوده است که این گونه به خبرنگاران هدفمندانه حمله و مقر و محل فعالیت آنها نابود شده باشد.  

رژیم صهیونیستی دیروز (۲۵ اردیبهشت) در اقدامی برخلاف قوانین بین‌المللی برج «الجلاء» غزه را که علاوه بر واحدهای مسکونی، شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی نیز در آن مستقر بودند، هدف قرار داد.

در این برج دفاتر خبری رسانه‌های بین‌المللی از جمله شبکه قطری الجزیره و خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس قرار داشت و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.

 کارشناس امور خاورمیانه روسیه معتقد است که همه جهانیان باید این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کنند تا تکرار این گونه جنایت ها جلوگیری و خبرنگاران امکان فعالیت خبری آزاد داشته باشند.  

به گفته قربانف، سازمان های بین المللی در وهله اول سازمان ملل و دستگاه های تابعه آن و سازمان خبرنگاران بدون مرز باید به این اقدام ضدبشری و ضدفرهنگی با هدف خفه کردن خبرنگاران که صدای وجدان جامعه هستند، واکنش نشان دهند.  

ملت فلسطین پیروز می شود

کارشناس امور خاورمیانه روسیه خاطرنشان کرد که ملت فلسطین در این جنگ نابرابر با رژیم صهیونیستی باوجود برتری نظامی این رژیم پیروز خواهد شد.  

وی تصریح کرد: همه انسان های باوجدان و آزادیخواهان و نه فقط مسلمانان باید اقدامات ضدانسانی اسراییل را محکوم و از تلاش های ملت فلسطین حمایت کنند.  

قربانف بر این باور است که جنگ فلسطین با رژیم صهیونیستی به جنگ ملت یمن و افغانستان شباهت دارد که برای آزادی خود و پایان اشغال انجام می گیرد.

رزمندگان فلسطینی از انقلاب اسلامی الهام می گیرند

قربانف خاطرنشان کرد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی قدرتمند در جهان اسلام برای حمایت از فلسطین شکل گرفت که در حال رشد و نمو است.

وی افزود:رزمندگان فلسطینی در مبارزات آزادیخواهانه خود و جنگ با اشغالگران از انقلاب اسلامی الهام می گیرند.

کارشناس مسلمان روس گفت: همه فکر می کردند جنبش حماس با سنگ و چوب با اشغالگران مبارزه می کند اما تسلیحات این جنبش در وهله اول رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و نشان داد که سپر امنیتی اسراییل آن گونه که تبلیغ می شود، مطمئن نیست.

وی خاطرنشان کرد که حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه هیمنه شکست ناپذیر بودن اسراییل را درهم شکست و نشان داد که تبلیغات زیادی برای عظمت رژیم صهیونیستی صورت گرفته که مبالغه شده است.

قربانف معتقد است که دور کنونی رویارویی مسلحانه رژیم صهیونیستی با حماس و رزمندگان فلسطینی این رژیم را شوکه کرده است و به همین دلیل مجبور به حمله به رسانه ها و ساختمان های متعلق به سازمان ملل شده است اما این اقدامات هیچ کمکی به سران رژیم صهیونیستی نمی کند و پیروزی فلسطین قطعی است.

وی گفت: پشتیبان های خارجی فلسطین نیز افزایش یافته است و حتی روسیه نیز پذیرفته است که جنبش حماس حق دفاع از ملت فلسطین دربرابر حملات و اشغالگری را دارد.  

وی با اشاره به زندانی شدن هزاران فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: با این وجود مبارزه فلسطینی ها با اسراییل ادامه می یابد و آنها سعادت و موفقیت خود را فقط در پیروزی و پایان اشغال سرزمین های خود می دانند.  

برچسب‌ها روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی ملت فلسطین بین المللی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در حال حرکت در داخل سایت بیاض بلیدا هدف گلوله‌های توپخانه قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت چند روز پیش گزارش داد که نیردهایش صبح چهارشنبه گذشته، استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌هایی را که سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» مستقر بودند، هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تایید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

این فیلم که توسط رسانه‌های نظامی پخش شد، نشان داد که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند.

 آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و نظامیان صهیونیست در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق