Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر کاتولیک‌های جهان امروز (یکشنبه) خواستار پایان یافتن درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین شد و گفت مرگ و میر این همه انسان بی‌گناه در روزهای اخیر به ویژه کودکان غیر قابل پذیرش است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در مراسم هفتگی در میدان سن پیتر گفت: من برای برقرای آرامش استدعا دارم و از افراد مسوول می‌خواهم تا بانگ تسلیحات را خاموش کنند و مسیر صلح را در پیش بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپ گفت: انسان‌های بی‌گناه بسیاری کشته شده‌اند که در میان آنها کودکان هم وجود دارند. این وحشتناک است. غیر قابل قبول است. مرگ آنها نشانه این است که (مردم) نمی‌خواهند آینده بسازند و آن را نابود می‌کنند... برای من جای پرسش دارد که نفرت و انتقام به کجا منتهی خواهد شد؟

مراسم ویژه برای میانمار

براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین امروز (یکشنبه) در مراسم عشای ویژه برای مردم میانمار پس از کودتا، برای صلح و اتحاد دعا خواند و از خدا خواست تا "ما را از قدرت شر خلاص کند."

در این مراسم صدها تن که اکثرا دانشجو و خواهران روحانی از میانمار بودند، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را در کلیسای سن پیتر همراهی کردند و درخواستی برای پایان یافتن خشونت‌ها در میانمار مطرح شد.

پاپ فرانسیس که در ۲۰۱۷ سفری به میانمار داشت، از جامعه کوچک مسیحیان این کشور خواست تا ایمان خود را حفظ کنند، برای صلح تلاش کنند و اجازه ندهند که درگیری‌های کوچک به اختلافات بزرگ تبدیل شود.

او گفت: امیدتان را از دست ندهید. حتی امروز، عیسی (ع) برای همه ما در برابر پدر شفاعت می‌کند و دعا می‌کند که ما را از شر شیطان دور و ما را از قدرت شر خلاص کند.

ارتش میانمار در فوریه دولت منتخب آنگ سان سوچی را سرنگون کرد. جزئیاتی از تلفات که چندین گروه دیده‌بان مختلف جمع‌آوری کرده‌اند، نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی دولتی حین سرکوب اعتراضات برای تصرف قدرت جان بیش از ۷۵۰ معترض و رهگذر را گرفته‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رهبر کاتولیک های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس