Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آمار منتشره توسط مقامات کشور "سیشل" این کشور با وجود واکسیانسیون ۶۱ درصد از جمعیت خود همچنان با شیوع گسترده ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند!

به گزارش برنا؛ طبق گفته مقامات کشور "سیشل" در قاره آفریقا، این کشور با وجود واکسیناسیون گسترده با شیوع بی‌سابقه ویروس کرونا مواجه است.

پایگاه خبری "رویترز" در این باره نوشت در حالی که سایر کشورها برای تامین واکسن کافی تلاش می‌کنند، "سیشل" در وضعیت رشک‌برانگیزی قرار دارد که بیش از 61.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد از جمعیت را به طور کامل واکسینه کرده است اما این برای جلوگیری از گسترش کووید19 کافی نبوده است!

طی یک ماه گذشته، تعداد مبتلایان در "مجمع‌الجزایر سیشل" در حال افزایش است و مقامات را وادار به اعمال محدودیت در کشور 98000 نفری کرده است؛ اطلاعات منتشر شده در روز شنبه نشان می‌دهد بیش از 2700 مورد کرونایی فعال وجود دارد.

طبق گفته وزارت بهداشت این کشور از موارد فعال فعلی، 33 درصد پیشتر به طور کامل واکسینه شده بودند.

این واقعیت که سیشل با چنین پوشش واکسیناسیون بالا هنوز با شیوع گسترده مواجه است، این سؤال را به وجود می‌آورد که آیا کشورها می‌توانند خود را از این بیماری همه‌گیر نجات دهند؟!

با این حال کارشناسان و مقامات محلی می‌گویند شیوع در سیشل نشانه‌ای از موثر نبودن واکسن‌ها نیست؛ در هر صورت، شرایط این کشور گرمسیری یادآوری می‌کند که حتی کشورهایی که واکسیناسیون بالایی دارند نمی‌توانند از مصونیت خود اطمینان داشته باشند.

بیش از یک ماه پیش، سیشل محدودیت‌های کرونایی را برای گردشگران خارجی کاهش داد و گردشگران خارجی تنها با تست منفی کرونا و بدون قرنطینه وارد این کشور شدند.

بر اساس ارقام وزارت بهداشت این کشور که روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی منتشر شد، از آن زمان کل موارد ابتلا به کرونا بیش از دو برابر شده است و به 9184 مورد ابتلا و 32 مورد مرگ منجر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون ویروس وزارت بهداشت پوشش مرگ کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه

وزیر انرژی اوکراین مدعی شد روسیه امروز شنبه به تاسیسات انرژی این کشور در سه منطقه حمله کرده است.

خبرگزاری رویترز نوشت: جرمن گالوشچنکو (German Galushchenko) وزیر انرژی اوکراین در پیام رسان تلگرام نوشت: در حمله روسیه به تاسیسات انرژی اوکراین در این سه منطقه، خساراتی به تجهیزات وارد و دستکم یکی از کارگران انرژی زخمی شده است.

گالوشچنکو در این پیام افزود: حملات روسیه منطقه دنیپروپتروفسک (Dnipropetrovsk) در مرکز اوکراین و مناطق لویو(Lviv) و ایوانوفرانکیفسک (Ivano-Frankivsk) در غرب این کشور را هدف قرار داده است.

آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این کشور یک بسته کمک جدید به ارزش ۶ میلیارد دلار را به اوکراین اختصاص داده است.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی نیوز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این بزرگترین بسته کمک امنیتی آمریکا تاکنون است که صرف خرید سامانه های تسلیحاتی جدید برای اوکراین خواهد شد و شامل خرید موشک های پاتریوت بیشتری خواهد بود که کی یف برای مقابله با حملات موشکی روسیه به شهرهای این کشور به آن نیاز دارد.

آستین گفت: این بسته شامل سامانه های مهم رهگیری برای سامانه های دفاع هوایی NASAMS و پاتریوت اوکراین، سامانه های ضد پهپادی بیشتر و تجهیزات پشتیبانی، مقادیر هنگفتی مهمات توپخانه، مهمات تسلیحات هوا به زمین و تجهیزات پشتیبانی و نگهداری خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان