Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:39:27 GMT

سرمربی باشگاه ترکیه‌ای منتظر پاسخ مدافع استقلالی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۵۵۰

سرمربی باشگاه ترکیه‌ای منتظر پاسخ مدافع استقلالی

خبرورزشی –  «عبدالله آوچی» سرمربی تیم فوتبال ترابوزان اسپور در مصاحبه‌ای به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیمش پرداخت و به نام سیدمجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان هم اشاره کرد.

وی در این خصوص گفت: اینجا ترابوزان اسپور است و همه دوست دارند در این تیم بازی کنند. کمیل احمد و مجید حسینی بازیکنانی هستند که سال‌ها در ترابوزان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آنها گزینه‌ای برای جدایی از ترابوزان دارند، به تصمیمشان احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: ما همچنان منتظر این دو بازیکن هستیم ولی نفرات دیگری هم هستند که به آنها علاقه مند هستیم.

سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم استقلال ایران راهی ترابوزان اسپور شد و سه فصل در این تیم توپ زد. قرارداد حسینی این فصل با ترابوزان به پایان رسید و وی تا امروز حاضر به تمدید قراردادش نشده است.

گفته می‌شود حسینی از ترکیه، یونان، بلژیک و حتی ایتالیا پیشنهاداتی دارد ولی تا الان چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال ترابزون اسپور سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان رئال مادرید خواهد بود. مانوئل نویر این بازی را یک بازی پرطرفدار در تمام جهان می‌بیند و علاقه دارد تیمش در این بازی به فینال صعود کند.

نویر در گفت‌وگوی جدیدش با سایت رسمی یوفا ابراز امیدواری کرد آن‌ها به فینال رسیده و به فینال احتمالی با دورتموند را در ورزشگاه ومبلی تصور می‌کند.

او درباره بازی حساس مقابل رئال مادرید گفت: "همه رئال مادرید را می‌شناسند. هر دو تیم، تیم بزرگی هستند و رقابت بین بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید، تماشا کنید. تمام جهان فوتبال مشتاقانه منتظر این بازی هستند. ما هم مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و می‌دانیم که رسیدن به ومبلی و بازی فینال در آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم باشیم و تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

احتمال رویارویی با دورتموند در فینال؟
اول اینکه حضور دورتموند و بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای فوتبال آلمان خیلی خوب است. همچنین به دلیل محل برگزاری فینال، بازی بسیار خاصی است و حالا هر دو فینالیست سال 2013 دوباره در نیمه نهایی هستند. بدیهی است که بازیکنان دو تیم نسبت به آن دیدار بسیار تغییر کرده‌اند، اما توماس مولر و من به خوبی به یاد داریم که چقدر فوق‌العاده بود. اکنون باید هر چه در توان داریم با بگذاریم تا دوباره به فینال برسیم.

حادثه اسکی؟
نمی‌دانم اگر دوباره نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم، زندگی‌ام چگونه می‌شد. اگر از کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌ها بپرسید، آن‌ها باور نمی‌کردند که من امروز اینجا باشم. فکر می‌کنم احتمالاً از هر 10 نفر فقط یک یا دو نفر از آن مصدومیت بهبود می‌یابند.

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم