Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه ترکیبی «یک نمایش یک تجربه» به هنرجویان بازیگری و تئاتر این امکان را می‌دهد تا در رادیونمایش، بازی خود را محک بزنند و تجربه کسب کنند.

داریوش شهبازی از مجری کارشناسان این برنامه ضمن اعلام این مطلب افزود: مراحل حضور در برنامه به این صورت است که ابتدا هنرجوها در سامانه پیامکی یا اینترنتی رادیو نمایش ثبت نام می کنند و سپس در صورت تائید، یک نسخه از متون نمایش های رادیویی را دریافت کرده و بعد از هماهنگی های لازم وارد پروسه تمرین می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از لحظه تمرین تا لحظه اجرا، کارشناسان نمایش رادیویی به صورت راهنما در کنار هنرجویان حضور دارند و نکات را به صورت آموزشی در اختیار آنها قرار می دهند. بعد از تمرینات لازم، زمان ضبط نمایش تعیین شده و پس از آن کار به همراه تیم حرفه ای ضبط می شود.

شهبازی عنوان کرد: در حین اجرا نیز نقاط قوت و ضعف هنرجویان توسط جهانشاه ال محمود کارشناس برنامه که از پیشکسوتان رادیو است به آنها گوشزد می شود که این نکات هم برای شنوندگان و علاقه مندان نمایش رادیویی و هم برای هنرجویان بازیگری از جذابیت های آموزشی خاصی برخوردار است.

وی در پایان تأکید کرد: در «یک نمایش یک تجربه» معمولا هنرجوها با چالش های بسیاری که مهمترین آن میزانسن میکروفن ها، هماهنگی با افکتور و تخیل بالایی که در نمایش رادیویی نیاز اصلی است روبرو می شوند و این باعث می شود که تجربه جذابی را به عنوان یک بازیگر تجربه کنند.

«یک نمایش یک تجربه» به تهیه کنندگی امیرهوشنگ کریم نیا، مجری کارشناسی جهانشاه آل محمود و داریوش شهبازی، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و هماهنگی منیره مازونی، پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۱۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 5213401 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش بازیگر تئاتر برنامه رادیویی نمایش رادیویی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای مستند ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر ایران انتخابات 1400 فلسطین سریال ایرانی برنامه رادیویی شبکه دو سیما رابرت دنیرو عید سعید فطر یک نمایش یک تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود