Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مرندی روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و بررسی طرح های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری مراغه افزود: این میزان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه روستایی و آب و فاضلاب روستایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: هدف از تخصیص این اعتبارات، توسعه و بهبود زیرساخت های روستایی و نیز تکمیل طرح های عمران روستایی در روستاهای کوچک و فاقد دهیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار مراغه گفت: هم اکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری سال ۹۹، با هماهنگی اداره کل روستایی آذربایجان شرقی برای احداث راه روستایی ساروجه به باداملو اختصاص یافته است.

سیدعلی موسوی افزود: طرح احداث راه روستایی ساروجه به باداملو به طول ۱۸.۵ کیلومتر و با ۲۳ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی تاکنون انجام شده و با تخصیص اعتبار مورد نیاز تا هفته دولت امسال تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، اهالی پنج روستای محروم در جنوبی ترین نقطه مراغه که به دلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب از طریق میاندوآب تردد می کردند؛ از راه مناسب روستایی برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این راستا و توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات اجرایی تسطیح و شن ریزی این راه روستایی به زودی آغاز می شود و این طرح عمران روستایی تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی توسعه روستایی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی توسعه روستایی مراغه آذربایجان شرقی توسعه روستایی مراغه اخبار کنکور آذربایجان شرقی راه روستایی فاقد دهیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم