Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتونا، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد با پوشیدن یک لباس از مردم رنجدیده فلسطین حمایت و انزجار خود را از جنایت‌های اشغالگران صهیونیست آشکار کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هنرآنلاین، کانتونای ۵۴ ساله تصویری از خود و همسرش رشیده براکنی در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشت که آنها را با دو لباس با شعار «امیدواری برای فلسطین» نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانتونا پس از بازنشسته شدن از دنیای فوتبال به سینما پا گذاشت و در چند فیلم ایفای نقش کرد. خانم رشیده ۴۴ ساله هم بازیگر فرانسوی است.

شعاری که روی لباس دو چهره سرشناس فرانسوی نقش بسته، بخشی از کارزار دفاع از فلسطین در برابر حمله‌های وحشیانه صهیونیست‌هاست و مدیریت پویش را هم سازمان مردم‌نهاد بنیاد امیدواری بر عهده دارد. کانتونا درباره اقدام خود چنین گفت: «این پویش در دفاع از مردم فلسطین برای کمک به امدادرسانی فوری در منطقه غزه فعالیت می‌کند.»

در حمله‌های کور و ددمنشانه ارتش رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی فلسطین به ویژه در باریکه غزه، دست‌کم ۱۳۹ شهروند مظلوم فلسطینی از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیده‌اند و نزدیک به ۹۵۰ نفر مجروح شده‌اند. 

تنش در منطقه شیخ جراح در بیت‌المقدس شرقی برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه و کاشانه اجدادی به درگیری میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجامید و رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حمله به غزه را آغاز کرد.

برخی بازیگران و چهره‌های سینمایی جهان به ویژه در آمریکا اعتراض خود را به نسل‌کشی اشغالگران صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها آشکار کردند و همبستگی خود را با مردم محروم و مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

در جامعه هنرمندان ایران هم شاید به اندازه عدد انگشتان یک دست به حمله‌های وحشیانه صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داده شده و همچنان یک سکوت عجیب محافل هنری را دربر گرفته است.

شب گذشته چند نفر از بازیکنان تیم فوتبال لسترسیتی پس از بردن چلسی و قهرمان شدن در جام حذفی اتحادیه فوتبال انگلستان با پرچم فلسطین به میدان آمدند تا توجه مردم دنیا را به آنچه این روزها بر مردم و کودکان مظلوم غزه می‌گذرد جلب کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فلسطین اریک کانتونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق شامگاه دوشنبه اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق پایگاه نظامی «یوهنتن» در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف حمله قرار داد.

ساعاتی پیش نیز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه دیگری اعلام کرده بود که بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده و از اصابت مستقیم به اهداف موردنظر خبر داده بود.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، که با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود، بارها سرزمین‌های اشغالی و همچنین پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6098825

دیگر خبرها

  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی