Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور در دیدار با رئیس فدراسیون ووشو از اقدامات این فدراسیون در کارهای جهادی تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و با امیر صدیقی رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار میرجلیلی از طرح بشاگرد تقدیر و همچنین از میزبانی فدراسیون ووشو از نمایندگان بسیج فدراسیون‌های مختلف قدردانی کرد.

وی در ادامه فدراسیون ووشو را در کارهای جهادی و بسیجی پیشگام دانست و ابراز امیدواری کرد که روند فدراسیون در اینگونه امور تداوم داشته باشد.

در پایان این دیدار نیز حکم نماینده بسیج فدراسیون ووشو از سوی میرجلیلی به سعید حیدری اهدا شد.

*معارفه مسئول بسیج ورزشکاران فدراسیون والیبال

با حکم مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و با حضور محمدرضا داورزنی، علی احمدی‌آذر به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران فدراسیون معرفی شد.

جلسه معارفه مسئول بسیج ورزشکاران فدراسیون والیبال امروز با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، وحید مرادی مشاور عالی و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست با حکم سرهنگ مهدی میرجلیلی، علی احمدی‌آذر به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران فدراسیون والیبال معرفی شد.

رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این جلسه با یادآوری این که روزمرگی‌ها و مسائل مختلف باعث شده امروز از روحیات بسیجی فاصله بگیریم و فراموش کنیم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده و چه جوانان و نوجوانانی جان خود را در راه موفقیت کشور، فدا کرده‌اند. آن هم در روزگارانی که نه پست و مقام مطرح بود و نه جایگاه افراد ولی انگیزه برای خدمت کردن و گمنام ماندن بالا بود.

داورزنی با اشاره به این‌که افراد گمنامی در کشور در سطوح عالی کارهای بسیجی انجام داده‌اند، افزود: با توجه به امنیتی که امروز در کشور داریم شاید برخی فکر کنند که دیگر نیاز به انجام کارها با روحیات بسیجی نیست. این درحالی است که تحقق امنیت امروز کشور با انجام فعالیت‌های توأم با روحیات بسیجی و جهادگرانه به دست آمده. اعتقاد راسخ ما این است که امروز هرچه داریم از امثال شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعانی است که همه چیز خود را فدای امنیت مردم کردند.

نیاز داریم که در ورزش، روحیات بسیجی و جهادی را تقویت کنیم. قهرمانی که چنین روحیاتی داشته باشد، وجودش باعث آرامش مردم خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین تاکید کرد: انجام کار بسیجی در ادارات نباید فقط به صورت شکلی باشد بلکه باید تلاش کرد تا به مفهوم واقعی کلمه، روحیات بسیجی را حفظ کرد.

داورزنی گفت: انتظار داریم دوستان تغییری ایجاد کنند تا شاهد تقویت فرهنگ و روحیات بسیجی در عرصه‌های مختلف والیبال کشور باشیم.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور نیز ضمن تشکر از دیدگاه دکتر داورزنی نسبت به بسیج گفت: حضرت آقا در سال 98 فرمودند به برکت بسیج باید همه تهدیدها به فرصت تبدیل شوند. بسیج باید در همه عرصه‌ها حضور داشته و برای همه توطئه‌های دشمنان چه در دفاع سخت، چه در دفاع نرم، راهبرد و تاکتیک داشته باشد.

او ورزش را نوعی دفاع نرم خواند و گفت: جامعه ورزش در کشور یک گروه مبدا است. فدراسیون والیبال با مدیریت خوب دکتر داورزنی، طرفدار و مخاطبان زیادی دارد و یکی از رشته‌های ورزشی مهم کشور محسوب می‌شود. ورزشکاران و مربیان این حوزه می‌توانند در عرصه فرهنگ، اخلاق و معنویات در جامعه فرهنگ‌ساز باشند.

امروز اخلاق در ورزش مغفول مانده و بسیج می‌تواند دوباره آن را در جامعه جاری و ساری کند. از طرف دیگر پیوند جامعه ورزش با مردم یکی از دیگر از وظایف مهم بسیج است.

او همچنین فدراسیون والیبال را یکی از فدراسیون‌های پیشتاز در جریان کمک‌های مومنانه جامعه ورزش به مردم دانست که بازخورد آن در کشور به وضوح قابل مشاهده بود.

میرجلیلی بسیج را بازوان اجرایی فدراسیون‌های ورزشی خواند و از رئیس فدراسیون والیبال درخواست کرد با توجه به درپیش بودن دومین کنگره شهدای ورزش در کشور (اسفندماه) و نیز با عنایت به وجود تعداد زیادی شهدای والیبالی، یادواره شهدای اختصاصی والیبال برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال رئیس فدراسیون فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی والیبال با حضور لژیونرها پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد.

میلاد عبادی پور در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: بعد از نسل قدیمی که در فدراسیون والیبال بودند، احساس می‌کنم توجه مسئولان به همه ورزش‌ها و به خصوص والیبال کمتر شده است. ما سرباز وطن هستیم و هیچ چشم داشتی نداریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند، برخی بازیکنان از لیگ های خودشان برگشتند و بلافاصله به تمرینات آمدند.

وی گفت: یک سری مشکلات است و امیدوارم شما آن را در نظر بگیرید. تقوی رییس فدراسیون ما را حمایت کرده و حتی از جیب خودش هزینه کرده است. ورزش برای همه مهم است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما واقعیتش این است که یک سری کمبودها داریم و امیدوارم بیشتر حمایت شویم. امسال سال مهمی است و کمترین امکانات برای ما پروازهای بیزینس کلاس است. حداقل‌ترین زمان رسیدن ما به مکان مسابقات ۳۰ ساعت است که این زمان برای بازیکنان با این قد سخت است.

عبادی پور در پایان تاکید کرد: البته تقوی تا آن جا که توانسته برای ما پروازهای بیزینس کلاس در نطر گرفته اما فکر می‌کنم بودجه فدراسیون هم تمام شده و اگر ما به المپیک صعود کنیم بودجه‌ای برای المپیک نخواهیم داشت. همه ما برای مردم به اینجا آمدیم و خواهش می‌کنم بیشتر فدراسیون والیبال حمایت شود.

کد خبر 6099289

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد