Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:38:27 GMT

زمان اعتراض مجدد داوطلبان شورا‌های شهر تا ۲۸ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۴۸۲

فرماندار خرم‌آباد گفت: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در مرحله نخست اعتراض‌ها هم تایید نشده است تا ۲۸ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام شکایت مجدد فرصت دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا جعفر طولابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، براساس قانون فرصت دیگری برای اعتراض دارند و می‌توانند اعتراض مرحله دوم نسبت به رد صلاحیت خود را به هیات مرکزی مستقر در تهران اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: در مجموع ۳۳۴ نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های خرم آباد داوطلب شده اند که صلاحیت ۲۱ نفر آن‌ها تایید نشده است و این افراد تا ۲۸ ماه جاری فرصت اعتراض مجدد دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ درصد این ثبت نامی‌ها زنان هستند ادامه داد: خرداد امسال انتخابات شورای اسلامی شهر در خرم‌آباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرماندار خرم آباد همچنین گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت انجام و به هیات نظارت استان ارجاع شد که در نهایت هیات نظارت استان روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها را به فرمانداری خرم آباد اعلام کرد.

طولابی افزایش مشارکت داوطلبان شورا‌های شهری در مرکز لرستان را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: بستر‌های لازم برای برگزاری الکترونیک انتخابات آماده و مقدمات آن فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود. برچسب ها: طولابی ، فرماندار خرم آباد ، شوراهای شهر ، اعتراض ، انتخابات شوراها ، داوطلبان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طولابی فرماندار خرم آباد شوراهای شهر اعتراض انتخابات شوراها داوطلبان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد