Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای صنفی نمایش با اعلام اضافه شدن یک فیلم جدید به سینماها، از تهیه‌کننده‌ها خواست تا فیلم‌های مخاطب‌پسند خود را برای اکران ارائه کنند.

مرتضی شایسته درباره جلسه 26 اردیبهشت شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت: در این جلسه ابتدا یاد مرحوم منصور نورپور - سینمادار پیشکسوت که بر اثر کرونا درگذشت- گرامی داشته شد چرا که درگذشت او ضایعه بزرگی برای سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سپس در بررسی نمایش فیلم‌ها قرار براین شد که اکران فیلم‌های نوروزی همچنان ادامه داشته باشد و از چند روز آینده فیلم «گل به خودی» (اولین ساخته احمد تجری در ژانر کودک و نوجوان و به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی) هم به چرخه اکران اضافه می‌شود.  

شایسته همچنین گفت: از آنجا که سینماها در مشاغل گروه دو قرار گر فته‌اند و موقعیت‌شان دیگر تثبیت شده است از تهیه‌کننده‌هایی که فیلم آماده اکران دارند دعوت می‌کنیم که فیلم‌های پرمخاطب و جذاب را برای نمایش در سینماها به شورا ارائه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003I4q

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»