Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:13:05 GMT

تأیید صلاحیت ۴۱ داوطلب انتخابات شورای شهر در اردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۶۴۹

تأیید صلاحیت ۴۱ داوطلب انتخابات شورای شهر در اردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا تأملی بعدازظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام زمان بررسی نهایی شکایت‌های رسیده به هیئت نظارت استان اصفهان و پایان رسیدگی به اعتراضات، سه نفر دیگر از افراد داوطلب تأیید صلاحیت شدند و در مجموع ۴۱ نفر برای ورود به انتخابات شورای شهر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد تأیید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان یک نفر از اردستان و دو نفر از شهر زواره هستند و این تأیید صلاحیت امروز از سوی فرمانداری به آنان ابلاغ شد.

فرماندار اردستان با اشاره به عدم تأیید صلاحیت هشت نفر از اعضای ثبت نامی تصریح کرد: صلاحیت این هشت نفر شامل چهار نفر از اردستان، دو نفر از زواره و دو نفر از مهاباد مورد تأیید قرار نگرفت که در این بین، چهار نفر از سوی هیئت نظارت و چهار نفر از سوی هیئت اجرایی احراز صلاحیت نشدند.

وی با بیان اینکه پنج نفر به طور کلی از عرصه انتخابات انصراف دادند، خاطرنشان کرد: در نهایت از مجموع تأیید صلاحیت‌شدگان، ۱۴ نفر از اردستان، ۱۲ نفر از زواره و ۱۵ نفراز مهاباد هستند.

تأملی تاکید کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر شهرستان اردستان در سه حوزه انتخابیه شامل اردستان، زواره و مهاباد برگزار می‌شود.

کد خبر 5213481

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا تاملی فرمانداری انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها چالش شایستگی شیوع کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ تأیید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف