Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:29:28 GMT

آغاز به کار بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۱۳۲

آغاز به کار بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در بوستان ولایت اظهار کرد: افراد با ورود به مرکز واکسیناسیون، بعد از احراز هویت و شناسایی افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا که اکنون گروه‌های بالای ۷۵ سال هستند، تزریق واکسن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زالی عنوان کرد: راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون یکی از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است و در این زمینه نهادهایی چون شهرداری تهران اقدام به واگذاری سوله‌ها و بوستان های بزرگ و پرتردد برای واکسیناسیون کرده اند

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران بیان کرد: قطعاً راه اندازی این مراکز بدون همکاری و همراهی شهرداری تهران امکانپذیر نخواهد بود و جا دارد از شهردار تهران و اقدامات منطقه ۱۹ تشکر و تقدیر کنیم.

زالی با اشاره به اینکه پیش از این مرکز واکسیناسیون خودرویی تهران در بوستان سرخه حصار راه‌اندازی شده بود، گفت: با همکاری شهرداری تهران در تلاش هستیم این مراکز در مناطق مختلف پایتخت افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در تهران حجم قابل توجهی از افراد بالای ۶۰ سال از مصادیق اولویت دار گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا هستند و تامین فضاهای فیزیکی مورد نیاز و توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی برای تسهیل شرایط دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران و تاملی معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولان با حضور در سینما و مرکز همایش بهاران، پایگاه واکسیناسیون مستقر در این مرکز را نیز افتتاح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون خودرویی مرکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان