Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس، مقرر شد انتخابات هیئت رئیسه مجلس مطابق آئین نامه داخلی مجلس، روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه برگزار شود.

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با میزان، با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: در این جلسه، مقرر شد انتخابات هیئت رئیسه مجلس مطابق آئین نامه داخلی مجلس، روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه و بر اساس رویه سال گذشته و سال جاری به خاطر شرایط کرونایی به صورت الکترونیکی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، همچنین مقرر شد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در محل صحن علنی برگزار شود و خبرنگاران نیز می‌توانند مانند گذشته در برخی ساعات غیر از ساعات صحن علنی، در محل محوطه اطراف صحن حضور یابند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی دو روز در هفته برگزار می‌شود تا نمایندگان ناظر بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح کشور، فرصت بیشتری برای انجام وظایف قانونی خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هفته منتهی به انتخابات نیز هفته حضور در حوزه انتخابیه تعیین شد.

بیشتر بخوانید: طرح گزینش مدیران و کارگزاران نظام اعلام وصول شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسیه مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد