Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنحان؛ ناصر فغفوری عنوان کرد: در این ایام شکر در استان به گونه ای توزیع شد که به طور میانگین برای هر خانوار زنجانی 2 بسته یک کیلویی شکر در سطح بازار موجود بود.
وی با اشاره به تامین 9 هزار تن شکر مورد نیاز واحدهای قند ریزی افزود: شکر مورد نیاز این واحدها بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت تولید قند 3 برابر نیاز استان می باشد ادامه داد: پیش بینی شده با توجه به ظرفیت تولید قند استان ، تا پایان شهریور ماه قند مورد نیاز استان به قیمت مصوب عرضه گردد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از توزیع 34 تن گوشت منجمد ، 900 تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم استان با قیمت مصوب 18500 تومان در این ایام خبر داد.
وی یادآور شد: اقلام اساسی از طریق اتحادیه های مربوطه ، مباشران شهرستانی ، فروشگاههای بزرگ و تعاونی های مصرف در سطح استان توزیع شده است.
فغفوری در خصوص توزیع روغن خوراکی مورد نیاز مردم گفت: به طور کلی 1256 تن روغن خوراکی در استان توزیع گردید که 150 تن از این میزان توسط شرکت روغن نباتی جهان تامین و به بازار تزریق شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صنعت و تجارت قند و شکر ماه مبارک رمضان مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر