Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض الله امانی نیروی زمینی ارتش، گفت: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض الله امانی نیروی زمینی گفت: ما در تحقق وعده های الهی کوچکترین تردیدی نداریم و می دانیم که حق بر باطل و ظلم و ظالم پیروز خواهد شد و ظالم و باطل نابود خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روزی که رهبر روشن ضمیر ما وعده دادند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خیلی ها شاید رسیدن روزی مثل امروز را با این سرعت تصور نمی‌کردند. صهیونیست ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می پروراندند امروز در نبرد با نیروهای مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی اسرائیل تنزل یافته است.


سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است. البته خائنان و سازشکاران منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازشکاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجه تعلل و خیانت سازشکاران معامله قرن می دانیم.


وی در ادامه مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی را یکی از مراکز مهم ارتش خواند و بر نقش این مرکز در تربیت و آموزش افسران، درجه داران و کارمندان در جهت تحکیم ارتش معنویت محور و سازمان یادگیرنده تاکید کرد.


فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه مبارزه با ناامیدسازی که از ترفندهای دشمنان است را از وظایف اصلی همگان برشمرد و با استناد به آیات شریفه قرآن کریم، امید به آینده بهتر را متکی به مبانی و آموزه های دینی و شواهد و قرائن موجود دانست.


وی همچنین بر نقش فرماندهان و استادان در تربیت و آموزش جوانان آگاه و بصیر برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب تاکید کرد.


امیر سرلشکر موسوی در ادامه انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان را از ارزش های شناخته شده ارتش معرفی و بر حفظ و اشاعه آن تاکید کرد.


وی در پایان بر نقش بسیار مهم خانواده ها و ممتاز و شایسته بودن آنها و توجه بیش از پیش همگان به موضوع خانواده‌ ها سفارش کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است