Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادرسول انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اتفاق در روستای "شیخ عثمان" از توابع این شهرستان و در ۲ باغ جداگانه صورت گرفته است و در آن ۲۳۰ اصله درخت گیلاس و آلبالو در یکی از باغات و بیش‌از ۸۰ اصله از همین درخت ها نیز در باغ دیگری بریده شده‌ است.

 مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گفت: تمامی این درختان نوپا و ۲ و سه ساله بوده و بوسیله اره و قیچی مخصوص قطع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع با شکایت صاحبان این باغ ها از سوی مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده قطع درختان توسط افراد متخلف مراتب را بلافاصله به این مدیریت طلاع دهند.

اشنویه با داشتن بیش از ۱۳ هزار هکتار باغ یکی از قطب‌های مهم تولید سیب و گیلاس در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که سیب تولیدی در این منطقه از طعم و کیفیتی ویژه و بسیار خاص برخوردار است و گیلاس آن نیز در سطح کشور مشهور است.

شهرستان اشنویه از جمله شهرهای مرزی آذربایجان‌غربی است که با داشتن هزار و ۴۷۰ متر ارتفاع از سطح دریا یکی از مناطق حاصلخیز و مستعد جهت پرورش انواع محصولات کشاورزی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشنویه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشنویه وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشنویه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منابع طبیعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی