Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده رضا شکاری و رشید مظاهری توضیح داد.

به گزارش ایلنا، جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو ایران در خصوص باشگاه تراکتور و حکمی که به سود رشید مظاهری و رضا شکاری صادر کرده تشریح کرد: در مورد رشید مظاهری و رضا شکاری این موضوع مطرح بود و آنچا که ادعا شده بود این بود که مبالغ قراردادهای این ها مربوط به مازاد فصول اول فوتبالی بعد از امضای قرارداد در آن جاهای خالی که گذارده شده بود درج شده بودند و این امر بدون توافق با بازیکن اتفاق افتاده بود که می توانست این امر صحیح باشد می توانست درست هم نباشد ولی از آنجایی که ما اساسا مطابق مقررات صلاحیت ورود به این موضوع را نداشتیم و رسیدگی به این مسئله در صلاحیت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود هم در مورد قضیه مظاهری هم در مورد اخیر، کمیته انضباطی رسیدگی کرد و احراز کرد که این قسمت های قرارداد بعدا درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه باید گفت که مشمول این موضوع نبودند و چنین مطلبی در مورد آنها مطرح نشده است.

وی در خصوص چگونگی تشخیص دستکاری در قرار داد گفت: یکی از راه های تشخیص ارجاع به کارشناس رسمی دادگستری در رشته خط و امضا است که تاریخ تقریبی درج قسمت های مختلف یک قرارداد را از سر تخصصی که کارشناس مربوطه دارد می توانند تعیین و اعلام کنند.

نورشرق در مورد اینکه آن شخصی که این قرارداد را دستکاری کرده از نظر قضایی چه حکمی برایش درنظر گرفته شود، گفت: لزوما مطلب این نیست که عدد بیشتری بوده و بعدا عدد کمتری درج شده باشد، حتی در یک مورد عددی که بعدا درج شده بود در قرارداد عددی با ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش بود نسبت به فصل اول ولی اگر این موضوع بدون توافق باشد مسئله ما این است که این مبالغ باید با توافق درج شده باشد. میزانش مهم نیست یعنی به صورت یک طرفه ولو درج مبلغی بالاتر فرقی نمی کند. مطلبی که به نظر من می رسد، این است که آفتی که به شکل گسترده در فوتبال مان دیدیم این است که حتی بازیکنانی که سابقه حرفه ای گری زیادی دارند یا از واسطه ها بهره می برند متاسفانه در هنگام انعقاد قرارداد نسخه ای از قرارداد که مربوط به خودشان است را با توضیحات مختلفی دریافت نمی کنند و این موضوع است که بعدا موجب سبب مشکل می شود. به نظر من بازیکنان باید به این امر واقف باشند که نوشته ای را تحت عنوان قرارداد یا الحاقیه امضا می کنند یا هر سندی را با طرف مقابل امضا می کنند حق شان است و بایستی نسخه ای از آن را در اختیار داشته باشند که بعدا این امر حتی بدون نیاز به توصل به این ابزارهایی که در اختیار است قابل تشخیص باشد تا اگر مغایرتی باشد بتوان آنرا نشان داد.

وی در مورد چگونگی فسخ قرارداد یک طرفه و پیروزی آن شخصی که قرارداد را یک طرفه فسخ کرده گفت: این سوالی خیلی کلی است اما طبق مقررات اگر فسخ قرارداد برای مثال از سوی بازیکنی فسخ موجهی باشد و قرارداد این اجازه را به بازیکن بدهد که نسبت به فسخ قرارداد به دلیل اینکه مطالباتش به موقع پرداخت نشده یا هر شرط مورد توافق دیگری، البته آن شرطی که قانون هم تایید کند، اگر اجازه فسخ داشته باشد ما آنرا موجه می شناسیم و بازیکن را آزاد می کنیم ولی اگر قرارداد یا مقررات نقل و انتقالات اجازه فسخ ندهد حتما کما اینکه آرای زیادی در خصوص بازیکنان صادرشده که فسخ را غیر موجه می شناسیم و نسبت به اعمال جرائم یا محرومیت اقدام می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا شکاری رشید مظاهری تراکتور تراکتور رشید مظاهری رضا شکاری درج شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

کد خبر 6089335

دیگر خبرها

  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • بزرگترین ردپای دایناسور شکاری کشف شد