Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:23:13 GMT

سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۰۷۱

سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد

پارک محله ای حکیم ملامحمد فضولی در شهرک طالقانی با مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با امکانات متنوعی چون فضای ورزشی، فضای بازی کودکان، آبنما و مبلمان زیبا، در زمین مشهور به منبع آب، عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

همزمان با پارک محله‌ای حکیم ملامحمد فضولی، پارک محله‌ای صائب واقع در خیابان صائب نیز با کاربری‌های مشابه در زمین شهرداری منطقه از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همچنین محوطه داخلی ورزشگاه جهان پهلوان تختی (باغشمال سابق) نوسازی و بازسازی و بهسازی شده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

در عملیات نوسازی و بهسازی محوطه داخلی ورزشگاه، ۴۵۰ متر طول جدول گذاری و ۲ هزار مترمربع کفسازی انجام گرفته است تا ورزش دوستان و علاقه مندان ورزش و ورزشکاران عزیز با نشاط و شادابی افزونی از این محیط استفاده کنند.

شهردار : جنوب شهر تبریز نیازمند فضای سبز بیشتری است

شهردار تبریز عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح ها، با اشاره به ایجاد ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین بخش جنوبی شهر افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه‌نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.
ایرج شهین باهر با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله‌ای اظهار کرد: فضاهای ورزشی و تفریحی و فضای سبزی که در این محل  احداث شده است، مورد استقبال اهالی گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با احداث پارک‌های محله‌ای در سطح مناطق ۱۰گانه شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ‌شهر تاریخی تبریز باشیم.
شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری تاکنون ۴۳ پارک محله‌ای احداث و تحویل شهروندان شده است که تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به ۶۰ پارک محله‌ای رسانده و بخشی از خدمات محله‌ای را در شهر تکمیل کنیم.

٢١ هکتار به فضای سبز منطقه ۳ تبریز اضافه شده است

شهردار منطقه ٣ تبریز گفت: در ٢٤ ماه گذشته تنها در این منطقه به وسعت ٢١ هکتار به فضای سبز تبریز اضافه شده است.

داود طالب‌نژاد اعلام کرد: به هزینه‌ای بالغ  بر ۶۵۰ میلیارد تومان در دو سال گذشته برای پارک‌های جنگلی شهریار، فضولی، باغشمال و شهید تجلائی در مجموع ۲۱ هکتار به وسعت شهر تبریز اضافه شده است.

شهردارمنطقه ۳ تبریز با اشاره به اینکه سیاست‌ شهرداری تبریز در خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار اعلام کرد: ۷۵ هزارتن آسفالت به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در سطح منظقه ۳ به صورت اساسی آسفالت‌ریزی شده است و در کنار آن لکه‌گیری آسفالت نیز به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در کل منطقه اجرا شده است.

طالب‌نژاد گفت: به‌سازی کانال آب به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، اجرای ۴۵ هزار مترمربع کف‌سازی و پیاده‌روسازی از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۳ تبریز در طول سال‌های اخیر است.

برچسب‌ها تبریز شهرداری تبریز افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز افتتاح طرح تبریز شهرداری تبریز افتتاح طرح اخبار کنکور میلیارد تومان هزار مترمربع پارک محله ای فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود