Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال گفت: به دلیل نوسانات بالای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری در این بخش با ریسک بالایی همراه است. یوسف نوروزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نوسانات ارز‌های دیجیتال اظهار کرد: بازارهای ارزهای دیجیتال تحت تأثیر ورود ایلان ماسک با نوسانات فراوانی همراه شده که این موضوع سبب افزایش خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و دوج کوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال بیان کرد: دوج کوین در هفته‌های اخیر از سوی شرکت تسلا با مدیریت ایلان ماسک به بازارهای ارز دیجیتال معرفی شده است و به دلیل حمایت‌های این شرکت رشد محسوسی داشته است. 

وی افزود: تمام ارزهای دیجیتال بدون پشتوانه طلا و دلار در بازار ارائه می‌شوند و هیچ وابستگی به نهادهای دولتی و مالی ندارند و تنها از عرضه و تقاضا در بازار تأثیر می‌پذیرند.

 

بیشتر بخوانید: چهار روش تأمین برق مراکز استخراج ارز دیجیتال   نوروزی بیان کرد: این عدم حمایت دولتی می‌تواند در آینده سبب رشد و یا حرکت منفی ارز‌های دیجیتال شود.
این کارشناس ارز‌های دیجیتال بیان کرد: ارز‌های دیجیتال به عنوان پدیده‌ای نوظهور هنوز جایگاه ثابتی در اقتصاد رسمی جهانی نداشته اند و به دلیل عدم شفافیت بسیاری از کشور‌های دنیا از آن به صورت رسمی استفاده  نمی کنند.
وی افزود: سرمایه گذاری در این بخش با ریسک فراوانی همراه است به گونه که در ماه‌های اخیر قیمت بیت کوین از ۶۰ هزار دلار عبور کرد، اما در روز‌های اخیر قیمت آن به حدود ۴۰ هزار دلار رسیده است و این ریزش ۳۰ درصدی می‌تواند زیان‌های هنگفتی را به فعالان این بخش تحمیل کند.
نوروزی ادامه داد: یکی از دلایل استقبال مردم از این ارز‌های دیجیتال افزایش بیت کوین بوده است و بسیاری را نسبت به سرمایه گذاری ترغیب کرد، اما همانطور که ذکر شده نوسانات در این بازار فراوان و سرمایه گذاری با ریسک بالایی همراه است.
این کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال بیان کرد: برای سرمایه گذاری در هر حوزه‌ای از جمله ارز‌های دیجیتال آگاهی از فضا تجارت نیاز است و سرمایه گذاری پراکنده در بخش‌های تولید و بورس به مراتب بهتر از سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال است.   اتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران سرمایه گذاری ارز های دیجیتال ارزهای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد